Tankkaako kukaan St1 asemilla?

• Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti
miettii
Väitetty että st1 asemillla ei olisi täyttä bensaa, vaan vettä joukossa?
Tiedä sitä! Itse tankkasin aina tuolla kun kortillakin saa vielä hyvin alennusta.
Mutta tuon pelottelun jälk. rajoittanut.

"vieras"
Varmasti tankaa, koska muuten niitä ei olisi. Tankkaan satunnaisesti, jos tankkaus on tarpeen ja ST1 kohdalla. Eihän siinä ole vettä joukossa tai auto pysähtyisi siihen. Ihme juttuja.

miettii
[QUOTE="vieras";28373844]Varmasti tankaa, koska muuten niitä ei olisi. Tankkaan satunnaisesti, jos tankkaus on tarpeen ja ST1 kohdalla. Eihän siinä ole vettä joukossa tai auto pysähtyisi siihen. Ihme juttuja.[/QUOTE]

Auton viedessä huoltoon 2 huoltomiestä sanoi että st1 bensa ei ole täysin bensaa.
Moni kuulemma puhunut että auto ei käy kunnolla kun tankannut st1
Itekkin huomasin on ero tankkaako shell tai st1

"sasa"
Auton viedessä huoltoon 2 huoltomiestä sanoi että st1 bensa ei ole täysin bensaa.
Moni kuulemma puhunut että auto ei käy kunnolla kun tankannut st1
Itekkin huomasin on ero tankkaako shell tai st1
Itse olen tankannut 6 vuotta käytännössä pelkästään ST1 asemalla, joka kotimatkallani sopivasti on. Bensiiniä ja dieseliä, kaikki on palanut, mitä eri autoihini olen kaatanut.

miettii
[QUOTE="vieras";28375242]Ihania nää "totuudet". Tiedäthän, että St1 ja Shell on nykyään yksi ja sama asia.[/QUOTE]

Shell on omaa bensaa , eli shell bensaa, ja sitä ei ole st1 asemilla. Shell ei kuskaa st1 heidän bensaa
st1 ja shell vain on käytössä yhteinen käteiskortti , mutta bensat eri !

"Eluna"
Shell on omaa bensaa , eli shell bensaa, ja sitä ei ole st1 asemilla. Shell ei kuskaa st1 heidän bensaa
st1 ja shell vain on käytössä yhteinen käteiskortti , mutta bensat eri !
Ihan vaan sellainen juttu että st1 osti Shellin parivuotta sitten. Shell kuuluu st1.lle mutta toimii shellin nimen alla. Kaikki tarvikkeet mitä selectin myymälästä ostat on st1 konsernin omistuksessa. poikkeuksena on jokin yksityiset Shell asemat. Shell´in "bensa" luultavimmin W-Power on sitä vanhaa 99 oktaanista

miettii
[QUOTE="pööpö";28375377]Ennen et huomannut eroa auton käyttäytymisessä mutta nyt huomaat kun joku mainitsi veden? :headwall:[/QUOTE]

Mainitsin itse veden,huoltoon vein kun auto ei käyttäytynyt kunnolla
Huollossa sitten mainittiin mis ehkä vika eli st1 bensassa
Ennen käytin ABC bensaa.Kun aloin käyttää st1 kaikki muuttui.
Enkä ole ensimmäinen joka menee auton kanssa huoltoon tankattuaan st1 bensaa.

"pööpö"
Itse olen tankannut kyseisillä asemilla jo monen monta vuotta ja ikinä ei ole autossa ollut vikaa kyseisen bensan takia.Kyllä sun autossa on joku muu vika. tiedäätkö miten paljon huotoasemilla ja korjaamoilla vedätetään asiakasta muka vioilla jotta saisivat vähän ronklata ja ottaa kunnon massit asiakkaalta? Ei pidä olla tyhmä!

"vieras"
Jos asentaja-arska ei tiedä mikä autossa on vikana, niin se laittaa vastuun bensafirmalle. Varmaan kysyi ensin, missä tankkaat. Vastaus olisi ollut aivan sama, vaikka olsist tankannut Nesteellä. Näissä asentaja-arskoissa on aivan riittävästi niitä heppuja, jotka ei ymmärrä ladaa uudemmista autoista mitään.

Lähes jokainen menee myös auton kanssa huoltoon, vaikka on tankannut Nesteellä. Se on auton normaalia kunnossapitämistä. Ajan yli 60.000 km vuodessa ja tankkaan kaikilla huoltamoketjuilla ST1 mukaan lukien (ajan oikeasti nuo kilometrit bensa-autolla) ja mitään eroja ei ole olemassa ja autoakaan ei tarvitse viedä huoltoon ST1 jälkeen, vaan huoltovälin tullessa täyteen.

Yhteistyössä