Itse olen tankannut 6 vuotta käytännössä pelkästään ST1 asemalla, joka kotimatkallani sopivasti on. Bensiiniä ja dieseliä, kaikki on palanut, mitä eri autoihini olen kaatanut.Auton viedessä huoltoon 2 huoltomiestä sanoi että st1 bensa ei ole täysin bensaa.
Moni kuulemma puhunut että auto ei käy kunnolla kun tankannut st1
Itekkin huomasin on ero tankkaako shell tai st1
Ihania nää "totuudet". Tiedäthän, että St1 ja Shell on nykyään yksi ja sama asia.Auton viedessä huoltoon 2 huoltomiestä sanoi että st1 bensa ei ole täysin bensaa.
Moni kuulemma puhunut että auto ei käy kunnolla kun tankannut st1
Itekkin huomasin on ero tankkaako shell tai st1
Ihan vaan sellainen juttu että st1 osti Shellin parivuotta sitten. Shell kuuluu st1.lle mutta toimii shellin nimen alla. Kaikki tarvikkeet mitä selectin myymälästä ostat on st1 konsernin omistuksessa. poikkeuksena on jokin yksityiset Shell asemat. Shell´in "bensa" luultavimmin W-Power on sitä vanhaa 99 oktaanistaShell on omaa bensaa , eli shell bensaa, ja sitä ei ole st1 asemilla. Shell ei kuskaa st1 heidän bensaa
st1 ja shell vain on käytössä yhteinen käteiskortti , mutta bensat eri !
???Ketju suosii huumeidenkäyttöä ja siksi en periaatteesta tankkaa sen asemilla.
Itse olen tankannut kyseisillä asemilla jo monen monta vuotta ja ikinä ei ole autossa ollut vikaa kyseisen bensan takia.Kyllä sun autossa on joku muu vika. tiedäätkö miten paljon huotoasemilla ja korjaamoilla vedätetään asiakasta muka vioilla jotta saisivat vähän ronklata ja ottaa kunnon massit asiakkaalta? Ei pidä olla tyhmä!Mainitsin itse veden,huoltoon vein kun auto ei käyttäytynyt kunnolla
Huollossa sitten mainittiin mis ehkä vika eli st1 bensassa
Ennen käytin ABC bensaa.Kun aloin käyttää st1 kaikki muuttui.
Enkä ole ensimmäinen joka menee auton kanssa huoltoon tankattuaan st1 bensaa.
St1=Stone. Jos on huumepöllyssä, niin on stoned.
Ei mekään oo huomattu eroa bensakoneen ja nyt dieselin suhteen missä tankkaa.Tankkaan, myös siellä. Ei eroa autojen käytöksessä. Useilla eri asemilla tulee tankattua, on tankattu sekä bensaa että dieseliä. Kulutus sama jne.
Jos asentaja-arska ei tiedä mikä autossa on vikana, niin se laittaa vastuun bensafirmalle. Varmaan kysyi ensin, missä tankkaat. Vastaus olisi ollut aivan sama, vaikka olsist tankannut Nesteellä. Näissä asentaja-arskoissa on aivan riittävästi niitä heppuja, jotka ei ymmärrä ladaa uudemmista autoista mitään.Mainitsin itse veden,huoltoon vein kun auto ei käyttäytynyt kunnolla
Huollossa sitten mainittiin mis ehkä vika eli st1 bensassa
Ennen käytin ABC bensaa.Kun aloin käyttää st1 kaikki muuttui.
Enkä ole ensimmäinen joka menee auton kanssa huoltoon tankattuaan st1 bensaa.