Tanja Karpelan äitiydestä ja perhe-elämästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt

Vieras
Mua suoraan sanottuna jotenkin ärsyttää kun uusi puoliso hehkuttaa kuinka ihana perhe-elämä heillä on ja kuinka Tanjan lapset toi kahvit sänkyyn viime isänpäivänäkin.
Miksi Tanjan lapset ei vietä isänpäivää oman isänsä kanssa? Haluaako Tanja jotenkin leikkiä että kaikki ovat yhtä suurta perhettä vaikka lapsilla on oma isä muualla?
Ihan kuin haluaisi pyyhkiä menneisyyden pois aina kun aloittaa elämän uuden miehen kanssa.
En muuten usko että tämäkään liitto kestää.

No mistäpä sä tiedät jos vaikka se niiden oma isä ei ole paikalla et vois sen kanssa juhlia? Tunnut olevan aika hyvin perillä tän perheen asioista, vaikka todennäkösesti oot lukenu vaan jotain uutisia;)

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
No mistäpä sä tiedät jos vaikka se niiden oma isä ei ole paikalla et vois sen kanssa juhlia? Tunnut olevan aika hyvin perillä tän perheen asioista, vaikka todennäkösesti oot lukenu vaan jotain uutisia;)

Totti on monta kertaa kertonut julkisuudessa että eivät ole Tanjan kanssa puheväleissä eivätkä saa lasten tapaamisia järjestymään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Totti on monta kertaa kertonut julkisuudessa että eivät ole Tanjan kanssa puheväleissä eivätkä saa lasten tapaamisia järjestymään.

Totillahan oli valvotut tapaamiset lapsiin joihon ei suostunut.
eiköhän se jo kerro jotain

Aika äkkiä nämä isommat lapset saivat tottua vaihtoon Saarelasta Erjolaan. On se lapsillekin aikamoista. Tosin on hienoa, jos nyt onni kukoistaa. Onnea vaan iltatähdestäkin!

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:
Miksi Tanjan lapset ei vietä isänpäivää oman isänsä kanssa? Haluaako Tanja jotenkin leikkiä että kaikki ovat yhtä suurta perhettä vaikka lapsilla on oma isä muualla?
.

kaikkien lasten isät eivät ole paikalla isänpäivänä vaikka siihen olisi mahdollisuuskin, eivätkä kaikki isät edes vietä isänpäivää mitenkään vaikka olisivat paikalla...
aika alhaista ruveta ruotimaan yksityiskohtaisesti jonkun perhe-elämää ja lastenkasvatustaitoja tai piittaamista lasten hyvinvoinnista tietämättä asiasta edes yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Totillahan oli valvotut tapaamiset lapsiin joihon ei suostunut.
eiköhän se jo kerro jotain

Miksiköhän valvotut tapaamiset?

Mua kans ärsyttää tuo hehkuttaminen, niin ihanaa, oih ja voih..
Niinhän se oli Ollinkin kans, lempeä ja auvoa ja yks kaks naps - tuli ero! :o
Ei taida Tanja tietää oikein mitä haluaa ja jos vaikka jossain ois parempaa tarjolla?!?

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Ei taida Tanja tietää oikein mitä haluaa ja jos vaikka jossain ois parempaa tarjolla?!?
Kateus se vie kalatkin vedestä.

=)

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Kateus se vie kalatkin vedestä.

=)

Ai, miten tää kommentti niinkö liitty tähän? :o Mä kade - EIEIEI ja vielä kerran EI

Yhteistyössä