Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos Musti oli kipeä ja eläinlääkäriin piti päästä...
Stockmannillahan on myynnissä koirille ihan omia rattaita. Ne on makeet![]()
Missäpäin tää täti oli?![]()
Länsi-Helsingissä...
Hur så?
Itseasiassa eläinkaupoissa myydään nimenomaan eläimille tarkoitettuja rattaita. Mä en siis ihmettele yhtään, jos olet nähnyt jonkun työntämässä koiraa rattaissa.
Joskus muinoin oli suht ylestäkin nähdä mummoja työntämässä pieniä esim. mäyräkoirahalvauksen uhreiksi joutuneita lemikkejään "lenkeillä" ja rattaista sitten autettiin välillä nurmelle nuuhkimaan ja pissimään..
Koska mä tiedän täällä toisella suunnalla, yhden tädin joka työntelee koiransa koirapuistoon lastenvaunuilla..![]()
Okei.
Koirienkin olisi kyllä hyvä saada liikuntaa?
Jos koiralla ei ole jalkoja?
Sillä Wilmalla mikä lie (ent Hantta Krause) oli jossain tv-ohjelmassa monta koiraa ja vei niitä rattailla metrossa. Jotenkin mä en nähnyt siinä mitään ihmeellistä kun olivat pieniä koiria ja kova ruuhka.