tänään se nyt sitten tuli!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liljan-kukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi Piikuli!

Sanoit kerran yhdessä viestissäsi, että rakennatte Nurmoon haja-asutusalueelle. Saanko kysyä, että rakennatteko Keski-Nurmontielle tai Isokoskentielle?

Meillä asuu kavereita näillä seuduilla ja tosi hienoa paikkaa kyllä on! Onko teillä millanen tontti?

terv. Hoopo (se juuri Nurmosta pois muuttanut)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2006 klo 08:26 hoopo kirjoitti:
Moi Piikuli!

Sanoit kerran yhdessä viestissäsi, että rakennatte Nurmoon haja-asutusalueelle. Saanko kysyä, että rakennatteko Keski-Nurmontielle tai Isokoskentielle?

Meillä asuu kavereita näillä seuduilla ja tosi hienoa paikkaa kyllä on! Onko teillä millanen tontti?

terv. Hoopo (se juuri Nurmosta pois muuttanut)

Isokoskentielle. Hmmm.... jäin miettimään kukas oot?

Mieheni on nimittäin just siitä isokoskentieltä kotosin ja lähelle hänen kotoaan rakennetaa, uusi talo. Myytiin just alkuvuodesta vanha siitä hänen kotonsa ihan vierestä.... ;)

[/quote]

Mieheni on nimittäin just siitä isokoskentieltä kotosin ja lähelle hänen kotoaan rakennetaa, uusi talo. Myytiin just alkuvuodesta vanha siitä hänen kotonsa ihan vierestä.... ;)
[/quote]

Eli siis rakennatte vanhan kotinne lähelle?

Tosi kaunista seutua se kyllä on! Mulla asuu kaverit Keski-Nurmontiellä ja Kapelankoskentiellä (tiedätkö? ne talot, jotka näkyy siihen joen kohtaan Isokoskentielle) ja yksi tuttu asuu Isokoskentiellä.

\

[/quote]

Eli siis rakennatte vanhan kotinne lähelle?

Tosi kaunista seutua se kyllä on! Mulla asuu kaverit Keski-Nurmontiellä ja Kapelankoskentiellä (tiedätkö? ne talot, jotka näkyy siihen joen kohtaan Isokoskentielle) ja yksi tuttu asuu Isokoskentiellä.

[/quote]

pari sataa metriä tulee väliä meidän vanhan kodin kanssa...
Mikä talo niistä kapelankoskentiellä? Siellä on yksi todella mahtava!!! :p

[/quote]

[/quote]

Tarkoitatko sitä valtavaa linnaa? Melkonen rakennus kyllä... Minkähänlainen perhe siihen muuttaa?

Mun kaveri asuu siinä tien ensimmäisessä talossa, eli siinä kurvissa. Terveisiä vaan H:lle, jos näet tämän ;)

\
[/quote]

Tarkoitatko sitä valtavaa linnaa? Melkonen rakennus kyllä... Minkähänlainen perhe siihen muuttaa?

Mun kaveri asuu siinä tien ensimmäisessä talossa, eli siinä kurvissa. Terveisiä vaan H:lle, jos näet tämän ;)

[/quote]

Millainen se talo, tai siis onko kenen talovalmistajan?

\
[/quote]

[/quote]

Just sitä linnaa tarkoitan! Aika upeen näkönen, mutta varmaan on aika suolanen hintakin.... :whistle:
Eli kapelankoskentiellä eka kurvi?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2006 klo 21:16 piikuli kirjoitti:
Tänä aamuna meidän talopaketti nyt sitten sapui Finnmodon tehtaalta!!!
Ensi viikolla tulee pystysporukka pystyttämään... siitä se sitten taasen alkaa...!!!! :D
Maltan tuskin odottaa!!!!! :whistle:

Kun rakennatte taloa, niin miten ihmeessä ehdit kirjoittaa täällä pitkin päivää monelle palstalle? Onko sinulla lapsia? piikulin juttuja löytyy joka lähtöön. Välillä hän hakee jälleenmyyjiä siivousaineille ja -välineille ja lähes joka palstalla on piikulin komentteja. Minä kun luulin, että rakentaminen vie kaiken ajan.....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 17:39 Ainako tietokoneella kirjoitti:
\
Ensi viikolla tulee pystysporukka pystyttämään... siitä se sitten taasen alkaa...!!!! :D

Kun rakennatte taloa, niin miten ihmeessä ehdit kirjoittaa täällä pitkin päivää monelle palstalle? Onko sinulla lapsia? piikulin juttuja löytyy joka lähtöön. Välillä hän hakee jälleenmyyjiä siivousaineille ja -välineille ja lähes joka palstalla on piikulin komentteja. Minä kun luulin, että rakentaminen vie kaiken ajan.....

:laugh: ehkä sie sitten olet vähän tyhmä kun niin luulet... :headwall: :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 17:39 Ainako tietokoneella kirjoitti:
\

kyllä löytyy kaikki kolme lasta ;)
ja siis eihän siellä tontilla vielä ole mitään "mulle"... lähinnä hoidan tässä nyt lapset, kodin, ruokapuolen tontille....
ja talopaketti tuli, mutta pystyttäjät ehtivät vasta ensi viikolla pystyttää.. joten aikaa vielä hetken on, kirjoitella. hetken päästä en varmaan ehdi hirveesti kirjoitella.. :whistle:
ja asiat sujuu, jos ne organisoi oikein... jää itellekkin hetki aikaa silloin tällöin päivän mittään!! ;)

\
[/q
uote]

Mikäs talo teille tuli Finndomolta? Omataloko? Meille on tulossa loka-marraskuun vaihteessa omatalolta paketti.

Yhteistyössä