tänään pitkästä aikaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnen etsijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnen etsijä

Vieras
tuli hyvä mieli ja sain joulutunnelmaa hivenen takaisin..

olen juuri saanut tietää että koskaan en tule lapsia saamaan.. tämän vuoksi elin pitkään usvassa..

tänään koin kuitenkin taas hieman lämpöä sydämessä..

näin perheen, jossa oli kolme lasta, neljäs tulossa. Mun mielestä oli niin jumalattoman kaunista se, miten se perhe touhusi yhdessä, se rakkaus huokui pitkälle. oikeasti, mulle tuli niin onnellinen olo siitä, että heille oli suotu nämä lapset. Olin onnellinen heidän puolestaan.. Kyynel vierähti kun heidän suloinen taaperonsa katsoi minua silmiin ja hymyili..

tajusin, että mun on päästävä jaloilleni vaikka menetän elämässäni jotain todella suurta. Aion tulevaisuudessa alkaa tekemään hyväntekeväisyyttä lasten hyväksi, näin pääsen kokemaan lapsen naurun ja muita elämää suurempia hetkiä.

nauttikaa lapsistanne ja hyvää joulua teille jokaiselle :)

Alkuperäinen kirjoittaja onnen etsijä:
tuli hyvä mieli ja sain joulutunnelmaa hivenen takaisin..

olen juuri saanut tietää että koskaan en tule lapsia saamaan.. tämän vuoksi elin pitkään usvassa..

tänään koin kuitenkin taas hieman lämpöä sydämessä..

näin perheen, jossa oli kolme lasta, neljäs tulossa. Mun mielestä oli niin jumalattoman kaunista se, miten se perhe touhusi yhdessä, se rakkaus huokui pitkälle. oikeasti, mulle tuli niin onnellinen olo siitä, että heille oli suotu nämä lapset. Olin onnellinen heidän puolestaan.. Kyynel vierähti kun heidän suloinen taaperonsa katsoi minua silmiin ja hymyili..

tajusin, että mun on päästävä jaloilleni vaikka menetän elämässäni jotain todella suurta. Aion tulevaisuudessa alkaa tekemään hyväntekeväisyyttä lasten hyväksi, näin pääsen kokemaan lapsen naurun ja muita elämää suurempia hetkiä.

nauttikaa lapsistanne ja hyvää joulua teille jokaiselle :)

Hienoa, että koet asian noin. Mulle tulee tuollaisista tilanteista lähinnä kauhee kademieli ja viha. Viha lähinnä itteeni ja miestäni kohtaa, että emme lapsia saa. Vaikka kyllä monesti katson perheitä kaupassa tai kaupungilla ja mietin miten ihanilta he näyttävät perheenä. Kuinka onnellisia he saavat olla. Mut silti en pysty pelkästään olemaan onnellinen heidän puolestaan.

Yhteistyössä