Tänään party:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
vaikka lupasin kuukaus sitten etten juhli enää. Mut tänään on syy kaveri pakota, kun se lähtee vuodeks pois:D. Ja on muuten luvassa hauska. Lähdekö joku muu tänään johonkin?

[QUOTE="Anki";22291313]Lähtee vuodeksi pois? Meneekö ulkomaille töihin?

Pidä hauskaa! Itsekin mennä ehkä ens viikonloppuna jos saan jonkun kaverin mukaan.[/QUOTE]

Juu työ keikoille:)

Joo lähden.. Lapsen kanssa illalla paistamaan makkaraa metsään ja samoilemaan lapsen ja koiran kanssa. suosittelen sulle samaa, ole joskus lastesi kanssa ajan kanssa.

Olen ollut päiväkodissa töissä ja siellä oli yhden lapsen toive joulupussissa: Toivon että äiti ehtisi joskus olemaan kanssani. särki sydämeen.

Joo lähden.. Lapsen kanssa illalla paistamaan makkaraa metsään ja samoilemaan lapsen ja koiran kanssa. suosittelen sulle samaa, ole joskus lastesi kanssa ajan kanssa.

Olen ollut päiväkodissa töissä ja siellä oli yhden lapsen toive joulupussissa: Toivon että äiti ehtisi joskus olemaan kanssani. särki sydämeen.

mulla nyt sunnuntai, maanantai ja tiistai vapaana ja nyt olen muuten kotona lasten kaa, mulla on tänään muut töissä firmassa (perhesetä auttajat)

[QUOTE="ihana";22291375]mä ilonen sun vuoksi, mies kieltä lähtemästä kun juhlia viimeksi viime viikonloppuna :D[/QUOTE]

Mut mä en ole iloinen kun mietin mikä olo huomenna mua odottaa:D

Yhteistyössä