Meillä yks tyttö lähte sitten vuoden päästä kiertämään Europan ja päätä samalla missä jää asumaan:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
näin siis lapset kasvaa nopeasti... se täytti 17 ja 1v päästä 18. Heti kun ikä tulee 18 se pakka tavaroita ja lähtee ajamaan ympäri Europa sitten vuodeks ehkä enemmän, se ei vielä tiedä tarkaan. Musta se on aika hyvää ajatus, mieskin on sama mieltä:)

[QUOTE="smile";25390245]Toi on hieno kokemus, ja upeaa että on mahdollista ja rohkeutta toteuttaa[/QUOTE]

varma hieno kokemus, ei kannatta todellakaan jäädä täällä vaan, aina parempi ja helpompi varma ihan nuorena lähteä matkustamaan:)

varma hieno kokemus, ei kannatta todellakaan jäädä täällä vaan, aina parempi ja helpompi varma ihan nuorena lähteä matkustamaan:)

Tuokin on kyllä niin totta, että on paljon helpompi lähteä nuorena, ei vain sen takia, että ei ole perhettä tai työpaikkaa sitomassa Suomeen vaan nuorena on sitä uskallustakin lähteä ihan eri tavalla. Mä oon kyllä vähän kade tytölle, kuulostaa niin hienolta, mäki haluan :D

Tuokin on kyllä niin totta, että on paljon helpompi lähteä nuorena, ei vain sen takia, että ei ole perhettä tai työpaikkaa sitomassa Suomeen vaan nuorena on sitä uskallustakin lähteä ihan eri tavalla. Mä oon kyllä vähän kade tytölle, kuulostaa niin hienolta, mäki haluan :D

älä muuta sano, mä haluan kans:D, mutta en ikinä pääse, aina jotai, nyt raskaana, sitten vauva pieni ja pla pla:D hih....

Onko työtöllä muita haaveita ja suunnitelmia tulevaisuuden varalle? :)
Esim opiskelujen ja töiden suhteen?

Nuorena on kyllä helppo matkustaa.Sitten,kun aloittaa opiskelut siihen pitää panostaa ja töistä ei aina saa vapaata kovin helpolla.
Ellei koulua käy ulkomailla ( joka ei ole mahdotonta) tai työsentele alalla jolla pääsee paljon matkustamaan.

Mä olin kans maailmalla nuorena. Ja flikka suunnittelee samaa kunhan on nuo opinnot suorittanut. Itse toivoisin hänen menevän tiettyyn paikkaan mutta hän sen sitten päättää. Hyvä nyt keskittyä oman kodin rakentamiseen, opintojen päättämiseen ja raha-asioiden hoitoon.

Mulla on saman ikäinen poika ja kannustan häntä opiskelemaan itselleen kunnon ammatin, lähteköön sitten valmistuttuaan vaikka ulkomaille hommiin jos niin haluaa.

En ala rahoittamaan mitään välivuosia.

Sähän voisi lähteä sille kuskiksi ku sul on nyt se ajokortti ja uudet rillit ja kohta auto, et näät ajaa paremmin ku siin surullisen kuuluisalla parkkipaikalla

Yhteistyössä