JEEEEEEE!!!!!!!! Pitkästä aikaa pääsee parhaan ystävän kanssa kahdestaan tuonne yöelämään
Tätä olen odottanut. Ensiksi meen hänen luo, siellä alotellaan sit kadulla ja sit mennään baariin. Mutta enne tätä joudun menemään kauppaan ja tietysti ne on tänään ihan täynnä.. ei nyt malttais muutakun laittaa ittsensä kuntoon ja lähtee tuulettumaan. Hyvää tekee varmasti! Mitäs muut ootte suunnitellut? Hyvää vappua kaikille 