Tänään pääsen juhlimaan!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hepzutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hepzutin

Jäsen
21.03.2007
798
1
16
JEEEEEEE!!!!!!!! Pitkästä aikaa pääsee parhaan ystävän kanssa kahdestaan tuonne yöelämään :) Tätä olen odottanut. Ensiksi meen hänen luo, siellä alotellaan sit kadulla ja sit mennään baariin. Mutta enne tätä joudun menemään kauppaan ja tietysti ne on tänään ihan täynnä.. ei nyt malttais muutakun laittaa ittsensä kuntoon ja lähtee tuulettumaan. Hyvää tekee varmasti! Mitäs muut ootte suunnitellut? Hyvää vappua kaikille :)
 
miten te jaksatte lähtä sinne baarien tungoksiin, mä olen jo varmaan liian vanha kun en jaksa! :ashamed: Olis tosi kiva viettää vappua jonkun luona bileissä mutta lasten kanssa kotona menee tääkin ilta. Pitänee ottaa sitten joku tavallinen viikonloppu takasin tääkin... :saint:
 

Similar threads

Yhteistyössä