Tänään on erittäin huono päivä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninaTT

Aktiivinen jäsen
13.09.2007
18 922
0
36
|O

Mies ehkä tulee... Ehkä ei. Lapsi meni nukkumaan mutta nyt heräskin yhtäkkiä. Eli tuskin ennen puolta yötä nukahtaa kunnolla. Kämppä on kaaos kun en ole ehtiny olee kunnolla kotona viikkoon. Käyny välillä nukkumassa, syömässä ja vaatteita vaihtamassa.

Ei kiinnostais tehä muuta ku palstailla tai nukkua mutta vissiin pitäis yrittää laittaa paikat vähän edustavampaan kuntoon ja keksiä joku nukahtamislääke tuolle taaperolla.

Purkautuminen tekee hyvää.

Pian joku takertuu sanaan nukahtamislääke, tai tulee rutisemaan että ei ihme jos lapsi ei nuku, kun sille ei anneta kunnon ruokaa (eli sosetta) ja sillä ei oo rajoja jotka luo turvallisuutta :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Pian joku takertuu sanaan nukahtamislääke, tai tulee rutisemaan että ei ihme jos lapsi ei nuku, kun sille ei anneta kunnon ruokaa (eli sosetta) ja sillä ei oo rajoja jotka luo turvallisuutta :xmas:

:kieh: :kieh: Katotaan uskaltaako.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Ei kai sillä väliä missä muodossa se ruoka on, kunhan tarpeeks saa... Joillekin maistuu kiinteempänä. ;) Aika todennäköstä, että tästäkin ketjusta muotoutuu tappelupino. :D Hope not.

*Muoks* Jos miestä häirittee pieni siivo, niin pyydä avuks... Ymmärtäähän tuon tuossa tilanteessa. :)

Mie lämmitän kauratyynyn ipanoille jos ne ei meinaa simahtaa, lämpö alkaa väsyttää :)

Huono päivä on miulakin.. Kaikkee pientä vittumaista ja äsken hajos autosta vaihelaatikko tai on hyvää vauhtia hajoomassa kun kaikki vaihteet ei pelittäny, kotio kuitenkin päästiin. Mies reissussa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mites sulla on noin kiire viikko ollut? Ei kai se nyt haittaa jos välillä mies sotkuakin näkee tai lapsen hereillä?

Töitä + koulua... Lähteny aamuisin yhdeksältä ja iltayhdeksältä taas kotona. Viimeset kaks yötä oltiin äidin luona yötä jottei matkustelemiseen menis niin paljon aikaa.

Ei pieni sotku haittaa mutta tää on vähän liian paljon :ashamed: Lasta saa nähdä, onhan tuo tyttö melkeinpä aina ollu meidän mukana, mutta meillä oli tänään tärkeetä puhuttavaa ja miten mä nyt käännän tuon lapsen unirytmin taas oikein päin ku maanantaina pitää taas mennä töihin :( Jos tyttö valvoo puoleen yöhön asti ja sitten haluttais olla pari tuntia miehen kanssa kahdestaan niin miten sitten pitäis aamulla jaksaa herätä aikasin?

Vaihtoehtoisesti mä siivoon täällä jonkun verran, laitan itteni vähän edustavammaks ja sitten mulle tehään taas oharit ja sit vituttaa ja sit valvottaa sen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Vaihtoehtoisesti mä siivoon täällä jonkun verran, laitan itteni vähän edustavammaks ja sitten mulle tehään taas oharit ja sit vituttaa ja sit valvottaa sen takia.

Vanhan viisaan neuvo... älä ota semmosta miestä, joka tekee ohareita!

Siis mitä? Nukahtamislääkkeitä lapsille? Et voi olla tosissas. Mun mielestä jos lapset eivät nukahda, niin viimeisenä keinona nukahtamislääkkeet. Kyllä alkaa mennä pian Amerikan malliin täällä Suomessakin.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:

En mä otakaan. Jos tuo ei tänään tule niin sitten se jää. Siks meidän pitäis saada vähän kahdenkeskistä aikaa, kun olis vähän tärkeetä asiaa tähän liittyen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mitä? Nukahtamislääkkeitä lapsille? Et voi olla tosissas. Mun mielestä jos lapset eivät nukahda, niin viimeisenä keinona nukahtamislääkkeet. Kyllä alkaa mennä pian Amerikan malliin täällä Suomessakin.

Aika huono yritys.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:

En mä otakaan. Jos tuo ei tänään tule niin sitten se jää. Siks meidän pitäis saada vähän kahdenkeskistä aikaa, kun olis vähän tärkeetä asiaa tähän liittyen.

Tsemppiä :hug:

Miten sinun treffeille kävi, eikö mies tullutkaan? Huomasin vaan että olit vielä tuolla muissa ketjuissa keskustelemassa ja kello jo noin paljon. No jotain positiivista siinäkin, ei tarvitse siivota ja saat ottaa illan vähän rennommin. :) On ollut palstalla vähän tylsä päivä, tuot keskusteluihin vipinää! :D

Yhteistyössä