Tänään olis miehellä työporukan bileet..mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Akka

Vieras
mä en millään haluais et se jää sinne :'(

Se on nyt ollu kaks kertaa kuukauden/puolentoista sisällä juhlimassa ja ite en oo päässy mihinkää.. lisäksi tää päivä on alkanut todella huonosti, olen tosi kiukkunen ja muutenki tunteet herkässä niin haluaisin vaan että mies tulee kotiin eikä jäisi tänään mihinkään.. oonko itsekäs? Tuskin kyllä tulee kotiin töiden jälkeen vaikka pyytäisinkin..

No anna nyt miehesi työporukan kanssa vähän juhlistaa. Tulevina viikkoina koitat sitten pitää miestäsi enemmän kotona :)
Keksit jotain mukavaa tekemistä itseksesi illalla :hug:

mun ukko menee joka viikonloppu enkä ole itse kahteen vuoteen päässyt mihinkään.kuvastaa eilinen tilanne aika hyvin mun elämää,ukko istuu vessassa ja huutaa et käydään tekemässä yks juttu et lähetään heti kun hän tulee wc,no minä vastaan että jaa että minäkö aina puen lapsen,vastaus:voi hän yksinkin mennä...joku muu ukko ois ehkä tajunnut et vois pukee kans joskus...joo-o,pienimmästä päästä toi..mut mä olen 24h muksun kanssa,teen kaiken,olen raskaana (kipuja nostellessa jne) yms.mut ei...mut ap:sta tuntuu toi jo paskalle niin sitten se on niin,kukaan ei voi vähätellä toisen tunteita.

no ei mulle tulis mieleenkään kieltää menemästä jos on tuollainen sovittu meno...ja kyllä mä muutenkin oletan, että aikuinen ihminen osaa ite päättää menostaan, niin mies kun nainenkin!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
mun ukko menee joka viikonloppu enkä ole itse kahteen vuoteen päässyt mihinkään.kuvastaa eilinen tilanne aika hyvin mun elämää,ukko istuu vessassa ja huutaa et käydään tekemässä yks juttu et lähetään heti kun hän tulee wc,no minä vastaan että jaa että minäkö aina puen lapsen,vastaus:voi hän yksinkin mennä...joku muu ukko ois ehkä tajunnut et vois pukee kans joskus...joo-o,pienimmästä päästä toi..mut mä olen 24h muksun kanssa,teen kaiken,olen raskaana (kipuja nostellessa jne) yms.mut ei...mut ap:sta tuntuu toi jo paskalle niin sitten se on niin,kukaan ei voi vähätellä toisen tunteita.

hommaa omaa aikaa.miks annat mennä.mikset itse keksi jotain tekemistä ja lähde jonnekkin

Järjestä itsellesi jotain menoa. Ei kannata ainakaan siks toista kieltää menemästä jos itsellä ei oo mitään. Muutenkin niitä menoja on joskus enempi ja joskus ei taas pitkään aikaan. Kyllä se kiukkukin siittää laantuu :)

Olisi varmaan kannattanut keskustella asiasta miehen kanssa jo aiemmin eikä enää tänään pyydellä jäämään kotiin. Yleensä kuin tuollaisia työporukan bileitä hehkutetaan töissä jo päivä-pari etukäteen!

Kyllä mä antaisin mennä.. Tosin minun mies jäisi kotiin jos oikein sievästi pyytäisin mut antaisin mä mennä. Ja varaisin itselleni jonkin toisen illan et pääsee käymään jossain. Varaa sinäkin vaik huomiselle tai ens viikonlopulle joku ilta omaa aikaa?

no minä vastaan että jaa että minäkö aina puen lapsen,vastaus:voi hän yksinkin mennä...joku muu ukko ois ehkä tajunnut et vois pukee kans joskus..
Jotkut miehet on putkiaivompia kuin toiset :D Mulla kasvaa täällä ens kuussa 16 v täyttävä aito putkiaivo ja jos junnulle sanoisin vaikka että "kukahan veisi roskat?", niin se todennäköisesti vastaisi "jaa-a, enpä tiedä" :laugh: Mutta jos sanon sille "voisitko viedä roskat?", niin se vastaa "joo" ja vie ne roskat. Vihjailemalla ei tolle saa mitään perille vaan on sanottava suoraan, mitä haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja turha itkeä:

hommaa omaa aikaa.miks annat mennä.mikset itse keksi jotain tekemistä ja lähde jonnekkin

se on helppo sanoa että miksi annat mennä.... vierestä oon seurannu parhaan ystävättäreni tuskaa kun ukko menee joka viikonloppu perjantaina JA lauantaina (lauantaina siksi että pitää lähteä ottaan loiventavat) ja sunnuntait makaa AINA krapuloissaan. keskiviikkoisin menee koska se on "pikkulauantai". just, ja kyseessä on sitte miltei nelikympppinen mies.

vaimo aina kotona yksin lasten kanssa. ei kestä sanoa miehelle että älä mee, mies suuttuu, vetää pultit ja menee silti. tai sitten suuttuu oikein toden teolla ja jää kotiin mököttämään. joo, aikuismaista käytöstä tiedän.

no, vihdoin ystävättäreni tajusi mikä hälle on parasta: kun ukko viimisen kerran läksi "baanalle" niin ystävättärenipä pakkasi miehen vaatteet reppuihin ja pisti ne eteiseen odottamaan. ukko kun tuli kotiin niin aamulla ystäväni pyysi avaimet, antoi reput ja sanoi: tämä oli nyt tässä, kun et osaa olla oikea perheenisä niin tähän taloon ei ole enää asiaa.

erosivat ja hyvä niin. ystävälläni menee paljon paremmin.

mutta ap, tää ei tarkota että siun miehes olis samanlainen kun miun ystävän mies. puhukaa miehenne kanssa, kuullostaa kuitenki siltä ettei hän ole joka ikinen ilta menossa, että joskus perheenkin kanssa on. sanot suoraan että oot väsynyt.

ja muista: sinun ei tarvii vähätellä tunteitas! :hug:

miks miehillä on etuoikeus lähtee nuin vaan on se helppoo ei tarvii huolehtia lastenhoijosta kyllä akka hoitaa ei käy mielessä kysyä haluaisitkos sinä lähtee

minä olen meillä se joka hoitaa pojan ja pidän kodin kunnossa ja jos haluan lähtee johkii mun täytyy etsiä se lapsenvahti

onko oikeen että ukko menee joka viikonloppu ja vetää sen 2päivää kaljoo paskaMAHAASA perkele

vituttaa nyt jo tää viikloppu tietää mitä se on mut ei auta ite oon ukon valinnu tyhmä tyhmä tyhmä

tää on taas tätä

mut ap tiedän tunteen hengessä mukana

Oikeassahan te olette. Miksi ukon pitäis siitä "kärsiä" että mulla on huono päivä? On vaan ollut niitä viime aikoina vähän enemmänkin.. on jotenki vähän sellanen masentunu olo.

Joku ehdotti että mene itse myös. Olisin tuossa viime viikolla mennytkin, mutta "kaveri" perui. Eikä miulla ees oo hirveesti niitä ystäviä, sellasia hyviä. Kaks kaveria jonka kanssa joskus käyn kahvilla ym, mutta ei sen enempää.

Nii ja tuo että menisin itse mukaan, se mihin mies tänään menee on sellanen saunailta, johon ei naisilla ole pääsyä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

se on helppo sanoa että miksi annat mennä.... vierestä oon seurannu parhaan ystävättäreni tuskaa kun ukko menee joka viikonloppu perjantaina JA lauantaina (lauantaina siksi että pitää lähteä ottaan loiventavat) ja sunnuntait makaa AINA krapuloissaan. keskiviikkoisin menee koska se on "pikkulauantai". just, ja kyseessä on sitte miltei nelikympppinen mies.

vaimo aina kotona yksin lasten kanssa. ei kestä sanoa miehelle että älä mee, mies suuttuu, vetää pultit ja menee silti. tai sitten suuttuu oikein toden teolla ja jää kotiin mököttämään. joo, aikuismaista käytöstä tiedän.

no, vihdoin ystävättäreni tajusi mikä hälle on parasta: kun ukko viimisen kerran läksi "baanalle" niin ystävättärenipä pakkasi miehen vaatteet reppuihin ja pisti ne eteiseen odottamaan. ukko kun tuli kotiin niin aamulla ystäväni pyysi avaimet, antoi reput ja sanoi: tämä oli nyt tässä, kun et osaa olla oikea perheenisä niin tähän taloon ei ole enää asiaa.

mutta ap, tää ei tarkota että siun miehes olis samanlainen kun miun ystävän mies. puhukaa miehenne kanssa, kuullostaa kuitenki siltä ettei hän ole joka ikinen ilta menossa, että joskus perheenkin kanssa on. sanot suoraan että oot väsynyt.

oma on mokansa,jos ei suuta auki saa ni turha itkeä.jos tykkää kärsiä ni mikäs siinä

Alkuperäinen kirjoittaja papu:
miks miehillä on etuoikeus lähtee nuin vaan on se helppoo ei tarvii huolehtia lastenhoijosta kyllä akka hoitaa ei käy mielessä kysyä haluaisitkos sinä lähtee

minä olen meillä se joka hoitaa pojan ja pidän kodin kunnossa ja jos haluan lähtee johkii mun täytyy etsiä se lapsenvahti

onko oikeen että ukko menee joka viikonloppu ja vetää sen 2päivää kaljoo paskaMAHAASA perkele

vituttaa nyt jo tää viikloppu tietää mitä se on mut ei auta ite oon ukon valinnu tyhmä tyhmä tyhmä

tää on taas tätä

mut ap tiedän tunteen hengessä mukana

Siinä vaiheessa kun alkaa jo seurustelee jonkin ihmisen kanssa niin pitäisi osata pitää omat puolensa!! Mä vaan sanon miehelle aina, että silloin ja silloin ois se et mä meen. Ei meistä kyllä kumpikaan paljoa edes kulje mut molemmat käy vaik mä miehen työviikot hoidankin tytön suurimmaksi osaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja thai hieroja:
joo muijat on kiukussaan kotona ja estää miehiä joskus nauttimaan ja rentoutumaan...

Juupa juu, meillä se menee ihan toisin päin, mies ei baareile koskaan enkä minäkään sais sitten käydä baareissa.Joten meillä se mies on kiukkuissaan kotona oleva nutturapää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

Kuulostaa pahalta!

Ei ku tuo ukko on sellanen joka on meidän kanssa paljonkin, mutta jotenki nyt on sellanen olo et "miks just tänään" pitää mennä :(

Ois niin kiva tehä jotain yhdessä. Mut sit ku ehdotan niin se sanoo "no esimerkiks mitä?" Niinpä..

Alkuperäinen kirjoittaja Akka:

Se on nyt ollu kaks kertaa kuukauden/puolentoista sisällä juhlimassa ja ite en oo päässy mihinkää.. lisäksi tää päivä on alkanut todella huonosti, olen tosi kiukkunen ja muutenki tunteet herkässä niin haluaisin vaan että mies tulee kotiin eikä jäisi tänään mihinkään.. oonko itsekäs? Tuskin kyllä tulee kotiin töiden jälkeen vaikka pyytäisinkin..

Anna miehesi juhlia. On sitten itse mukava lähteä tulevaisuudessa jonnekin, ku olet päästänyt miehesikin. Voisitko tänään alkaa vaikka suunnitella jotain tyttöjen iltaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja Akka:

Anna miehesi juhlia. On sitten itse mukava lähteä tulevaisuudessa jonnekin, ku olet päästänyt miehesikin. Voisitko tänään alkaa vaikka suunnitella jotain tyttöjen iltaa :)

Ois niin kiva pitää joku tyttöjen ilta, hyvää ruokaa ja juomaa, mutta kuten mainitsin yhdessä viestissäni, mulla ei oikein ole noita kavereita :(

Muilla menee vielä huonommin ja minä täällä vaan angstaan..

No jos mä nyt oikein ymmärsin niin ap:n mies ei ole joka viikonloppu jossakin menossa. Nyt on vaan menoja sattunut olemaan tiheempään. (korjatkaa jos olen väärässä). Joten tässä mentiin nyt hieman sivuraiteille. Välillä on kiukkupäiviä ja toisen menemiset harmittaa. Eipä siitä kait sen kummempaa kriisiä kannata tehdä. Nyt pitäs vaan ap saada piristymään

Yhteistyössä