Tänään oli.. (sisältää parisuhdeasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
11. aamu jolloin nousen ylös jotakin tärkeää asiaa varten jo ajoissa.. Olin ensin 6 päivää putkeen töissä, niistä suurimman osan iltavuoroja jolloin siis vien ensin lapsen aamulla kouluun ja olen illan poissa sekä pari yövuoroa joiden seurauksena nukun päivän. Sen jälkeen mulla oli yksi vapaapäivä jolloin mulla oli kouluviemisen lisänä kokouksia.. Sit olin taas töissä kolme päivää ja tänään heräsin viemään lapsen kouluun hakemaan todistusta. Nyt sit miehellä pimahti tänä aamuna, iski joku saatanan mustasukkaisuuskohtaus. On kuulemma seksiä liian vähän, että mä en muka voi millään olla ilman näin kauaa, mun on kuulemma pakko ollut käydä muualla. Mihin mä voin toimittaa miehen hoitoon tuollaisen pääkoppansa kanssa? Mä en enää jaksa mustasukkaisuutta! Sillä on ihan oikeasti joku lapsuudentrauma varmastikin taustalla kun pitää koko ajan miettiä, että jos mä vaikka olenkin töiden sijasta jossakin muualla :o Ja minä kun aina kotiäitinä kuuntelin mankunaa siitä, että menisit sinäkin töihin..

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
tämä taas vaan todistaa sen ettei akat oo ainoita vaikeita..

Ei todellakaan.. ihan on mies vielä ällöttävämpi jos pitää hiukan kotihommia huolehtia ja lasta hoitaa.. ihmiselle siis ei oikeasti sovi perhe-elämä eikä lastenhoito jos se aina noin saatanan kauheen rutinan saa aikaan pieni ponnistelu.. ja mikä vittu siinä on jos nyt joskus on kausi kun pitää käteen vetää?? En usko, että poikamiehille kuivemmat kaudet on näin kauhee kauhistus, mut parisuhteessa olevat parkuu kuin kakarat!

mustasukkaisuus on paha sairaus, kerran elin viisi vuotta suhteessa miehen kanssa joka aina epäili tekemisiäni, rakastin miestä mutta elämäni hänen kanssaan rupesi rasittaan niin paljon että lopetin suhteen! Nyt olen onnellinen uusi mies ja aivan ihana lapsi ja mikä parasta luotamme toisiimme täysin ¨:)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
mustasukkaisuus on paha sairaus, kerran elin viisi vuotta suhteessa miehen kanssa joka aina epäili tekemisiäni, rakastin miestä mutta elämäni hänen kanssaan rupesi rasittaan niin paljon että lopetin suhteen! Nyt olen onnellinen uusi mies ja aivan ihana lapsi ja mikä parasta luotamme toisiimme täysin ¨:)

Minä en tuota niin helpolla päästä, että eroon hankkiutuisin.. nyt saa hemmetti soikoon jo pikkuhiljaa ruveta hoitamaan päätään. Mitä se auttaa, että antaa toiselle periks tässä, oikeuttaa tavallaan mustasukkasuuteen, ns. myöntää että juu en ollutkaan sitten sen arvoinen etteikö mua olis ollut lupa epäillä!

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
mites ne sun sutinat siellä töissä sen lääkärin (?) kanssa sujuu, jota niin hehkutit täällä aikaisemmin.

olskohan ihan aiheesta???

Pettäminen ja flirtti on kaksi eri asiaa. Ja kyseinen ihminen on kylläkin oikein hyvä työkaverini, olemme myöskin käyneet samaan aikaan lukiota joten sitä on läheisemmissä väleissä helpommin sellaisen ihmisen kanssa jonka tuntee jo entuudestaan. Nyt ei sitä paitsi ole kyse mistään tällaisesta jutusta. Mustasukkaisuus on ihan eri asia, se ei tarvitse yllykkeitä koskaan. Se ei reagoi yleensäkään edes mun käytökseen vaan räjähtää aina yllättäen ilmoille. Se on tosiaankin henkinen sairaus eikä sitä voi kukaan toinen kenellekään aiheuttaa. Jos menisin siihen mukaan ja koittaisin aina käyttäytyä ja varoa kaikkea niin alistuisin vaan itse toisen sairauden alle enkä eläisi omaa elämääni.

Ihana huomata että sinä olet kuitenkin asian kanssa sinut ja tiedostat että kyse on nimenomaan sairaudesta ja ettet halua tuon asian kasvavan esteeksi teidän välillenne.
MAHTAVAA! Nykypäivänä joku joka ei ensimmäisen vastoinkäymisen takia halua panna pillejä pussiin.

Mää toivotan teille oikein paljon onnea ja menestystä!
Nyt vain härkää sarvista ja asiat hoitoon. Kyllä se siitä lutviutuu!

TSEMPPIÄ!

ai,sitä ei voi toinen ihminen aiheuttaa? KYLLÄ VOI!!! jos tarpeeksi monta kertaa suhde päättyy miehen pettämiseen niin kyllä sitä on seuraavan suhteen kanssa koko ajan peloissaan että koska tämä nykyinen pettää, ja sit jos tulee samoja ns.merkkejä joiden jälkeen edellisessä suhteessa mies petti, niin jos niitä tulee nykysuhteessa niin väistämättä sitä alkaa pelkäämään että menettää rakkaansa. varsinkin jos tää mies on rikkonut lupauksia: esimerkkinä en mene juomaan,en käy naisissa ja samana iltana onkin kaatokännissä eikä mitään muistikuvia mistään, niin kyllähän se lisää epäluottamusta!!

sen sijaan taas jos mies kykenee ymmärtämään asian ja osottautuu luottamuksen arvoiseksi niin sitten se helpottaa kun ei enään niin pelkää.

nim.moneti petetty ja niiden pettämisten jälkeen seuraavassa suhteessa rakastuessa pienetkin asiat sattuu. että ei se mulla ainakaan ole mikään sairaus ja kyllä siihen vaikuttaa ihan hirveästi toisen käytös.

Alkuperäinen kirjoittaja :
ai,sitä ei voi toinen ihminen aiheuttaa? KYLLÄ VOI!!! jos tarpeeksi monta kertaa suhde päättyy miehen pettämiseen niin kyllä sitä on seuraavan suhteen kanssa koko ajan peloissaan että koska tämä nykyinen pettää, ja sit jos tulee samoja ns.merkkejä joiden jälkeen edellisessä suhteessa mies petti, niin jos niitä tulee nykysuhteessa niin väistämättä sitä alkaa pelkäämään että menettää rakkaansa. varsinkin jos tää mies on rikkonut lupauksia: esimerkkinä en mene juomaan,en käy naisissa ja samana iltana onkin kaatokännissä eikä mitään muistikuvia mistään, niin kyllähän se lisää epäluottamusta!!

sen sijaan taas jos mies kykenee ymmärtämään asian ja osottautuu luottamuksen arvoiseksi niin sitten se helpottaa kun ei enään niin pelkää.

nim.moneti petetty ja niiden pettämisten jälkeen seuraavassa suhteessa rakastuessa pienetkin asiat sattuu. että ei se mulla ainakaan ole mikään sairaus ja kyllä siihen vaikuttaa ihan hirveästi toisen käytös.

Tämä asia mitä sinä kuvaat on kaukana siitä mustasukkaisuudesta josta minä puhun.. sinä kuvaa suhteessa vallitsevaa epäluottamusta, minä puhun sairaudesta nimeltä mustasukkaisuus.

Mä tiedän tapauksen, jossa mies ampui vaimonsa, kun tämä erehtyi katsomaan ikkunasta ulos. (pellolle) Väitti tämän katselevan vieraita miehiä.
Sekin mustasukkaisuus kehittyi pikkuhiljaa, kymmenien vuosien aikana. Vaimo ei käynyt ikinä missään, omistivat kaupan,oli siellä kassalla ja mies istui vahtimassa, kun tuli miesasiakkaita!

mutta samnalailla ne ilmenee, en mä kestä arsinkaan raskaana ollessani sitä jos mes katsoo toista naista (siis joo jos se nyt on vanha tuttu tms tai joku tulee vaikka kysyy tietä),mutta siis en kestä sitä jos nainen kävelee kadulla ja mies katsoo sitä ilman mitään syytä. hiipii paniikki siinä vaiheessa,ei tiedä juostakko karkuun koko miestä ja suhdetta, vai pitääkkö kiinni entistä tiukemmin. olen päätynyt jälkimmäiseen mutta sekin tuntuu loitontavan miestä minusta. olen kyllä puhunut miehelle tästä että kyseessä ei ole mikään omistushalu tms vaan ihan oikeesti se kaikki mitä olen kokenut ja pelko.

mutta samnalailla ne ilmenee, en mä kestä arsinkaan raskaana ollessani sitä jos mes katsoo toista naista (siis joo jos se nyt on vanha tuttu tms tai joku tulee vaikka kysyy tietä),mutta siis en kestä sitä jos nainen kävelee kadulla ja mies katsoo sitä ilman mitään syytä. hiipii paniikki siinä vaiheessa,ei tiedä juostakko karkuun koko miestä ja suhdetta, vai pitääkkö kiinni entistä tiukemmin. olen päätynyt jälkimmäiseen mutta sekin tuntuu loitontavan miestä minusta. olen kyllä puhunut miehelle tästä että kyseessä ei ole mikään omistushalu tms vaan ihan oikeesti se kaikki mitä olen kokenut ja pelko.

Ja sinä väität ettei sinussa ole mitään vikaa vaikka nyt just kuvaat ihan epäloogista käytöstäsi..

no en mä olisi niin herkkä jos mua ei ois petetty useamman kerran. mutta nyt olikin kyse siitä että kyllä toinen ihminen voi aiheuttaa sen. ja huom huom:miten niin epäloogista käytöstä? jos mä oman pääni sisällä olen pari kertaa ajatellut että luovutanko vai en. luuletko että se tuntuu hyvältä kun joutuu petetyksi? varsinkin tätä suhdetta edeltävässä suhteessa, jossa mua petettiin ollessani raskaana miehelle ja jätti vielä päälle sellasen 17kesäsen tytön takia. se kokemus muutti mua ihan hirveästi. mutta eipä tartte ymmärtää.

no en mä olisi niin herkkä jos mua ei ois petetty useamman kerran. mutta nyt olikin kyse siitä että kyllä toinen ihminen voi aiheuttaa sen. ja huom huom:miten niin epäloogista käytöstä? jos mä oman pääni sisällä olen pari kertaa ajatellut että luovutanko vai en. luuletko että se tuntuu hyvältä kun joutuu petetyksi? varsinkin tätä suhdetta edeltävässä suhteessa, jossa mua petettiin ollessani raskaana miehelle ja jätti vielä päälle sellasen 17kesäsen tytön takia. se kokemus muutti mua ihan hirveästi. mutta eipä tartte ymmärtää.

Minusta kun suhde koostuu paljolti muustakin kuin yhdestä asiasta. Ei pidä fiksoitua yhteen osioon liiaksi ja tuijottaa vain sitä, jää näkemättä mitä kaikkea muuta toisella on tarjottavanaan.

Yhteistyössä