V
"vieras"
Vieras
Olen varmasti ollut jotenkin sokea itselleni ja ulkonäölleni. Peilistäni katsoo lihava nainen, mutta kyllä mä olen kokenut näyttäväni nätiltä , ja saatan joskus jopa katsella että rintani ovat ihan nätit jne. Olen ollut aina tietoinen että olen omenalihava, ja vatsastani en ole pitänyt ikinä. Sairastelen hyvin harvoin ja olen mielestäni ihan aktiivinen aikuinen , vaikken urheile ollenkaan. Olen huomannut että kuntoni on huononemassa.
Tänään katsoin valokuvaa. Olen valtava, ja ruma. BMI on 43, eli olen luullut itseäni jo kauan paljon paljon pienemmäksi kuin olenkaan. Olen verrannut kokoani n 30BMI ihmisiin enkä ole nähnyt itseäni tälläisena.
Nyt on paha mieli, ja tajuan että laihtua pitäsi, kunnon kohottamisesta puhumattakaan, vieläköhän tallainen + 40 pystyy siihen ?
Tänään katsoin valokuvaa. Olen valtava, ja ruma. BMI on 43, eli olen luullut itseäni jo kauan paljon paljon pienemmäksi kuin olenkaan. Olen verrannut kokoani n 30BMI ihmisiin enkä ole nähnyt itseäni tälläisena.
Nyt on paha mieli, ja tajuan että laihtua pitäsi, kunnon kohottamisesta puhumattakaan, vieläköhän tallainen + 40 pystyy siihen ?