Tänään mieleeni tuli ajatus, että olen muslimi. Missä olisi keskustelupalsta tms. joka sopisi minulle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eräs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eräs"

Vieras
Onko islaminuskoisia paikalla? Olen kyllä aina ollut kiinnostunut islamista, mutta vasta tänä aamuna tuli todella vahva olo, että olen muslimi jossain tuolla sisällä.. vaikea selittää. Miten te olette tulleet uskoon (vaikka eriinkin)?

Palsta on just hyvä foorumi kääntyä islamiin. Täällä saat paljon tukea ja keskustelua aikeiseksi. :D

Mikä se sellainen tunne on? Haetko kenties jotain erikoista lisää elämääsi?

Palsta on just hyvä foorumi kääntyä islamiin. Täällä saat paljon tukea ja keskustelua aikeiseksi. :D

En tarvitse mitään erikoista. Tämä on ainoa keskustelupalsta jolla käyn, ajattelin kysellä olisiko täällä islaminuskoisia, ainakin joskus on ollut. Ei ollut tarkoitus aiheuttaa minkäänlaista erikoista keskustelua tms. vaan ehkä tavoittaa ihmisiä joilla on samanlaisia ajatuksia tai tuntemuksia.

tulevaisuus.org..on hivenen sekava foorumi kun siellä on käsittääkseni kaikki sekaisin niin sunnit kuin shiiat ja ei uskovatkin..eli sitä en suosittele.
Joko sunnisiskot munpalsta, islamtieto.com tai sunnapolku forum ovat "lievempiä paikkoja"

[QUOTE="wolt";21978086]tulevaisuus.org..on hivenen sekava foorumi kun siellä on käsittääkseni kaikki sekaisin niin sunnit kuin shiiat ja ei uskovatkin..eli sitä en suosittele.
Joko sunnisiskot munpalsta, islamtieto.com tai sunnapolku forum ovat "lievempiä paikkoja"[/QUOTE]

Kiitos vielä tästäkin :) Käyn katsomassa nuokin. Google löytää kyllä, mutta vastausten tutkiminen on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.. :D

Se on sellainen tunne, kun lukee jostakin uskonnosta, ismistä tai filosofiasta, johon on itse uskonut sisällään aina, ja yhtäkkiä löytää sillle sanat.
Itse olen löytänyt vastaavan elämyksen itämaisesta filosofiasta. joku on kirjoittanut jo tuhansia vuosia sitten sen, miten olen syntymnästäni asti sisälläni tuntenut. Mahtava elämys.

Se on sellainen tunne, kun lukee jostakin uskonnosta, ismistä tai filosofiasta, johon on itse uskonut sisällään aina, ja yhtäkkiä löytää sillle sanat.
Itse olen löytänyt vastaavan elämyksen itämaisesta filosofiasta. joku on kirjoittanut jo tuhansia vuosia sitten sen, miten olen syntymnästäni asti sisälläni tuntenut. Mahtava elämys.

Juuri sellainen tunne se on :) Ikäänkuin valaistuminen. Tuntee vihdoinkin löytäneensä etsimänsä.. :)