Tänään mammuttimarkkinoilla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme touhua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielestä:
Hmm... mun mielestä voisi imettää jossain muualla kuin noissa lastenhoitohuone-vessoissa. Ollaan joskus odotettu 15 min huutavan vauvan kanssa siinä ovella, kun siellä on ilmeisestikin imetetty. Ei ollu kiva ei. Itse olen kauppareissuilla ollessa imettänyt kahvilassa/Hesessä/omassa autossa...

Siis missä imetät lasta kahvilassa tai Hesessä, jos vauva seuraa ympäristöä??? Kerroppa minulle!

Sivusta huutelen, että ainakin sovituskoppia on kokeiltu

Alkuperäinen kirjoittaja voi kiesus mitä ihmisiä:
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielestä:
Hmm... mun mielestä voisi imettää jossain muualla kuin noissa lastenhoitohuone-vessoissa. Ollaan joskus odotettu 15 min huutavan vauvan kanssa siinä ovella, kun siellä on ilmeisestikin imetetty. Ei ollu kiva ei. Itse olen kauppareissuilla ollessa imettänyt kahvilassa/Hesessä/omassa autossa...
No mitä hittoa sun vauvas on huutanut siellä oven takana? Kakkaako? Oisit sitten vaihtanut vaipan siinä ulkopuolella tai syöttänyt, tai mitä sitten lie huutanutkaan!

MISSÄ ULKONA - KAUPAN KIVILATTIALLAKO OLISIN VAIHTANUT KAKKAVAIPAN ILMAN MITÄÄN VESIÄ TMS?
Aivan yhtälaillahan SUN olisi pitänyt varautua peppupyyhkeillä ja rattailla, joissa olisit vaihtanut kultatukkasesi vaipan, kuin hänen, joka imetti vauvaansa. Ja ihan oikeesti, vauvalle lienee tärkeämpää saada ruokaa, sitä tarvitessaan kuin kuiva vaippa!!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
hauskoja on myös nää missä sinne vessaan raahataan mies, vaunut ja kaikki muukin mukaan ja pelkkä vaipanvaihtokin kestää vartin.mitä se mies siellä tekee??
Meillä se mies pissattaa isommat lapset, kun minä vaihdan vaipan. Ei me tätä harrasteta kyllä kuin pitkillä lomamatkoilla, kotona ollessa ei juuri olla marketin vessaa käytetty. Paitsi viime kesänä kävin 8 tunnin automatkan jälkeen, en enää kotiin jaksanut odotella, kun käytiin lomalta hakemassa jääkaappiin täytettä.

Mutta invavessat tai muutkaan vessat eivät ole tarkoitettu imetyspaikoiksi, vaikka niissä olisi lastenhoitohuone. Kiva jonotella jonnekin potalle juuri kuivaksi oppineen kanssa, joka ei kauaa jaksa pidätellä eikä suostu vessanpöntölle istumaan, kun joku linnottautuu sinne imettämään.

Alkuperäinen kirjoittaja ei niinkään:
Alkuperäinen kirjoittaja ihme touhua:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

.

No tuota enpä lähtis kenenkään vammatasoa arvostelemaan sen mukaan että istuuko pyörätuolissa vai ei.. Moni vamma ei näy ulospäin..

jos ei ole pyörätuolissa, niin eikö olisi tuossa tapauksessa ehkä ollut nopeampi asioida ns. normaalissa vessassa kuin odottaa 10 min. pääsyä invavessaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Itse en menisi isoon kauppaan noin pienen vauvan kanssa, tämähän on vain mun mielipide ja jokainen tekee tavallaan.

Tolla tavalla jäis meillä kaupassa käymättä. :whistle:
Aina ei katsos ole vaihtoehtoja. ;)

Yhteistyössä