Tänään lounaskahvilassa nähtyä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :-0
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

:-0

Vieras
Olimme tytön kanssa syömässä paikassa, jossa saa sekä hampurilaisaterioita, seisovaa pöytää että pizzaa ja pikkupurtavaa. Itse tilasin lapsellemme ja itselleni broileripastaa ja juomaksi maitoa. No viereiseen pöytään könysi ylipainoinen pariskunta kahden mukulansa kanssa. Penskat saivat itse valita "syömisensä". Toinen otti voisilmäpullan, pillimehua ja toinen toscakakkua ja pillimehua. Lisäksi pojille ostettiin vielä pullo smurffi-limua. No tottakai vanhemmat ottivat mega-ateriat ja myös ison Fanta-pullon. Pöyristyttävää, että lapset saivat ruoakseen vain herkkuja! Emäntä veti valtavalla ruokahalulla hamppariateriaansa. Eikö niille penskoille ois voinut ostaa jotain terveellistä syötävää? Suoraan sanottuna kauhean näköistä. Sitten ne pennut juoksivat edestakaisin pöydän ja leikkipaikan väliä sokerihumalassa. Eivät jaksaneet edes herkkujaan syödä, joten äiti veti sitten hamppariaterian päälle ne pullat vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Lounaskahvilassa?!

Eikö kunnon äiti tee lapsilleen ruuat ihan itse!

Pastaa...ah mitä höttöä. Surullista, ettei jotkut välitä lapsistaan tuon enempää :(

Niinpä. :o VALKOISTA PASTAA. Hyi, se on saatanasta. Oispa ollut edes täysjyvää. Muutenkin, kaikki ruoka pitää tehdä itse alusta loppuun, varsinkin kun sitä tarjoilee lapsilleen. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
muksut ei jaksaneet edes syödä makeita herkkujaan mutta olivat silti sokerihumalassa?

Limusta ja mehuista tulee sokerihumalaan myös. Kuka oikeasti pitää pillimehua ja toscakakkua lounaana?

No mistä tiedät että oisko ne lapset syöny ruokaa jo ennen tms. :D?

Alkuperäinen kirjoittaja Hui:
Niinpä. :o VALKOISTA PASTAA. Hyi, se on saatanasta. Oispa ollut edes täysjyvää. Muutenkin, kaikki ruoka pitää tehdä itse alusta loppuun, varsinkin kun sitä tarjoilee lapsilleen. :heart:

Minusta valkoisen pastan syöttäminen & se ettei tee lapsilleen itse ruokaa olisi jo lastensuojeluilmon paikka :(

Minusta valkoisen pastan syöttäminen & se ettei tee lapsilleen itse ruokaa olisi jo lastensuojeluilmon paikka :(

Kyllä. puhumattakaan siitä että viedä nyt lapset sinne katselemaan kaikenlaisia läskejä lapsia ja aikuisia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kumpi: toscakakku vai pasta? Kumman valitsisitte lapsellenne lounaaksi?

Kumpi: neliraajahalvaus vai AIDS? Kumman valitsisitte lapsellenne? Kaksi pahaa kuten sinunkin esimerkissäsi.

Minä veisin lapseni kasvisravintolaan, jos jostain ihmeellisestä syystä olisi pakko syödä muualla kuin kotona!

Samaa mieltä!!1

;-D

Lounaskahvilassa?!

Eikö kunnon äiti tee lapsilleen ruuat ihan itse!

Pastaa...ah mitä höttöä. Surullista, ettei jotkut välitä lapsistaan tuon enempää :(

Kyllä. Kasvattaa kaikki vilja ja salaatti tarpeet itse. Syöttää lehmää vasikkoineen luomuniityllä, ja joka päivä klo, 06.00 ja 18.00 käydään jakkaralypsyllä.
Reilun vuoden välein teurastetaan se vasikka, jotta saadaan vaihtelua iskän keihäällä metsästämällä saadulle riistalle.
Marjoja ja sieniä saa metsästä.

Yhteistyössä