Tänään lounaskahvilassa nähtyä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :-0
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Hui:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Lounaskahvilassa?!

Eikö kunnon äiti tee lapsilleen ruuat ihan itse!

Pastaa...ah mitä höttöä. Surullista, ettei jotkut välitä lapsistaan tuon enempää :(

Niinpä. :o VALKOISTA PASTAA. Hyi, se on saatanasta. Oispa ollut edes täysjyvää. Muutenkin, kaikki ruoka pitää tehdä itse alusta loppuun, varsinkin kun sitä tarjoilee lapsilleen. :heart:

Kyllä. Kasvattaa kaikki vilja ja salaatti tarpeet itse. Syöttää lehmää vasikkoineen luomuniityllä, ja joka päivä klo, 06.00 ja 18.00 käydään jakkaralypsyllä.
Reilun vuoden välein teurastetaan se vasikka, jotta saadaan vaihtelua iskän keihäällä metsästämällä saadulle riistalle.
Marjoja ja sieniä saa metsästä.

Näin. Mistäs sitä muuten voi tietää mitä paskaa sitä lapselleen syöttää. :/ Muutenkin hiiriä vipeltää pakastevihannespusseissa. :----D

AP :attn:

Olen selvittänyt ip-osoitteen perusteella sijaintisi, ja ilmoitus lastensuojeluun lähtee NYT. Oli viimeinen kerta kun syötät valkoista pastaa lapsellesi!!!

Älä laita... Lupaan ensi kerralla tilata täysjyväpastaa! Ihan oikeesti! Armoa!

No nyt kun tässä ruuista puhutaan... mitä mieltä siitä että 11-vuotias tyttö joka päivä syö huoltsikalla kaksi haukkua lehtipihvistä ja pari ranskalaista. Limua päälle. Olen itse töissä ko. paikassa. AINA pitää tytölle paistaa kokonainen PIHVI josta tulee keittiöön takasin yli puolet. Kerran kysyin äidiltään että laittaisinko vaikka kasviksia ranskisten tilalle niin tokaisi mulle että "meidän tyttö ei kuule kotona koskaan mitään syö niin saa täällä syödä ihan mitä itse haluaa!". Pomon tytär... Ihan karseeta katsottavaa, valkoinen naama ja tikunlaiha tyttönen....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Hui:
Niinpä. :o VALKOISTA PASTAA. Hyi, se on saatanasta. Oispa ollut edes täysjyvää. Muutenkin, kaikki ruoka pitää tehdä itse alusta loppuun, varsinkin kun sitä tarjoilee lapsilleen. :heart:

Minusta valkoisen pastan syöttäminen & se ettei tee lapsilleen itse ruokaa olisi jo lastensuojeluilmon paikka :(

;-D

Ja siksi ettei ollut valinnanvaraa :o kenellä hyvällä äidillä ei ole valinnanvaraa aterioissa????

Alkuperäinen kirjoittaja KERTOKAA:
No nyt kun tässä ruuista puhutaan... mitä mieltä siitä että 11-vuotias tyttö joka päivä syö huoltsikalla kaksi haukkua lehtipihvistä ja pari ranskalaista. Limua päälle. Olen itse töissä ko. paikassa. AINA pitää tytölle paistaa kokonainen PIHVI josta tulee keittiöön takasin yli puolet. Kerran kysyin äidiltään että laittaisinko vaikka kasviksia ranskisten tilalle niin tokaisi mulle että "meidän tyttö ei kuule kotona koskaan mitään syö niin saa täällä syödä ihan mitä itse haluaa!". Pomon tytär... Ihan karseeta katsottavaa, valkoinen naama ja tikunlaiha tyttönen....

No, parempi että syö edes jotain :) Jollei kotona kerran MITÄÄN.

Limusta ja mehuista tulee sokerihumalaan myös. Kuka oikeasti pitää pillimehua ja toscakakkua lounaana?

Kuka pitää pastaa lounaana?! :(

kumpi: toscakakku vai pasta? Kumman valitsisitte lapsellenne lounaaksi?

No jos erikois päivä nii voi vaikka valita sen toscakakun :) Miten sie kehtaat täällä selittää, että me otettiin pastaa.??? Nii oisit ostanut sen hampparin ku kerta ulos menitte syömään. Ei ole vaarallista jos saa herrkuja joskus vaikka sitte lounaaksi? Vai meinaatko, että kaikki läskit syö joka päivä roskaruokaa??? Sitten täällä kiillotat sädekehää jollain pastalla.

''Kyllä. Kasvattaa kaikki vilja ja salaatti tarpeet itse. Syöttää lehmää vasikkoineen luomuniityllä, ja joka päivä klo, 06.00 ja 18.00 käydään jakkaralypsyllä.''

stop stop. liian pitkä lypsyväli. paremminkin 6 aamulla ja 16 tai 17 illalla.

Alkuperäinen kirjoittaja karjakko:
''Kyllä. Kasvattaa kaikki vilja ja salaatti tarpeet itse. Syöttää lehmää vasikkoineen luomuniityllä, ja joka päivä klo, 06.00 ja 18.00 käydään jakkaralypsyllä.''

stop stop. liian pitkä lypsyväli. paremminkin 6 aamulla ja 16 tai 17 illalla.

Aijai. Sovitaanko sitten 16.30?

AP :attn:

Olen selvittänyt ip-osoitteen perusteella sijaintisi, ja ilmoitus lastensuojeluun lähtee NYT. Oli viimeinen kerta kun syötät valkoista pastaa lapsellesi!!!

Älä laita... Lupaan ensi kerralla tilata täysjyväpastaa! Ihan oikeesti! Armoa!

Olen pahoillani muttei onnistu.
En voisi elää itseni kanssa, jos en puuttuisi tähän asiaan. Sydämeni itkee verta lapsiraasusi takia :'(
*riipii hiuksiaan, lankeaa polvilleen ja huutaa kohti taivasta "Pastaa! Oi miksi, MIKSI???"*

Niin mistä kummasta tämä ap tietää että kyseessä oli niillä toisilla ihmisillä lounas? Saattoivat olla herkuttelemassa ihan vallan muuten vaan tai vaikka synttärit jollakin heistä!?

Paheksun kyllä valtavasti ap:n broileripastaa, oikein kunnon eläinrääkkääjä, ei ole kovin eettinen valinta broileri ai ai :-/ ja PASTAA!? lapsillasi mahtaa olla hirmuiset vatsaväänteet tänäiltana, pasta on kova aines pikkuvatsoille.

Yhteistyössä