W
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:näyttää siis mitä???? mä en tollasten ole kuullukkaa
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja WTF:näyttää siis mitä???? mä en tollasten ole kuullukkaa
fjonga lupas riisuutua jos kannatusta vaan tulee
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja WTF:näyttää siis mitä???? mä en tollasten ole kuullukkaa
fjonga lupas riisuutua jos kannatusta vaan tulee
kui ihmees???
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:toosa ruutuun 21o nii määkin nään
![]()
toosa... voi helevetti....![]()
![]()
![]()
![]()
ja entäs mie ko mie en pääse palstalle illalla? mitäs mie saan?![]()
oot kunnolla niin et saa risua B)
no niin... taas se alakaa.... annat ymmärtää muttet ymmärrä antaa ja kohta häivyt taas jonnekki jeeraan |O
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja:toosa ruutuun 21o nii määkin nään
![]()
toosa... voi helevetti....![]()
![]()
![]()
![]()
ja entäs mie ko mie en pääse palstalle illalla? mitäs mie saan?![]()
oot kunnolla niin et saa risua B)
no niin... taas se alakaa.... annat ymmärtää muttet ymmärrä antaa ja kohta häivyt taas jonnekki jeeraan |O
heti mun syyks laittamassa![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:voi olla muuten kusiset paikat jos joudun ylitöihin :| pahasti näyttää siltä...
ja huomennakin klo 23 asti ainakin menee täällä. lauantaina menee niin myöhään ettei mitään järkee mut miten olisi sunnuntai jos tänään ei onnistu. paitsi et kannatusta ei oo kyl tullu hirmuisesti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:voi olla muuten kusiset paikat jos joudun ylitöihin :| pahasti näyttää siltä...
ja huomennakin klo 23 asti ainakin menee täällä. lauantaina menee niin myöhään ettei mitään järkee mut miten olisi sunnuntai jos tänään ei onnistu. paitsi et kannatusta ei oo kyl tullu hirmuisesti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Karl Eri Raaja: