Tänään kaksi järkyttävän läskiä mammaa Espoon Nuottalahdessa, meinasin ajaa ojaan pyöräni kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja åsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja juures:
Onkohan meillä lihavilla kohta enää oikeutta elääkään, vai aletaanko meitä teurastamaan ettei normaali painoiset saa traumoja meidän läskeistä.........Hei haloo jokainen huolehtikoon omista kiloistaa!

peesi

sanon tän harmaana, mutta peesaan ap:ta. Miksi läskiä pitäis ihannoida ja antaa krediittiä siitä että "uskaltaa" laittaa bikinit päälle jos kiloja on yli 100... siinä ei ole mitään ihaiiltavaa, inhottavaa sitäkin enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana jottei ammuttais:
sanon tän harmaana, mutta peesaan ap:ta. Miksi läskiä pitäis ihannoida ja antaa krediittiä siitä että "uskaltaa" laittaa bikinit päälle jos kiloja on yli 100... siinä ei ole mitään ihaiiltavaa, inhottavaa sitäkin enemmän.

Miks laihoja sit pitäs ihannoida ? Missä niin on määrätty ?

kuka on käskenyt ihanoida? mut kai isommillakin ihmisillä on arvonsa, hekin ovat ihmisiä. miksi heitä (meitä ) pitäisi kohdella huonommin koska ollaan isoja, olenko vähemmän arvokas ihmisenä koska olen lihava tai enkö saa pukeutua kuten haluan koska en ole yleisimpien kauneusihanteiden mukainen? ja sano vaan ihan omalla nimimerkilläs, onko sinussa kenties jotain vikaa kun et uskalla omana itsenäsi asiaa esittää. kukaan ihminen ei ole täydellinen. osalla on rapistunut ulkomuoto, toisilla aivot.

Minua itseäni ei häiritse kenenkään ulkonäkö tai kilot, mutta oman terveytensä takia lihavien kyllä pitäisi laihduttaa. Lihavuus on nykyään myös aika kallis kansanterveydellinen ongelma... ap:n aloitus oli silti aika turha.

Antakaa hyvänen aika ihmisten olla sitä, mitä ovat. Mitä se teidän päätänne kiristää, jos joku on ylipainoinen, ruma, tyhmä, terävänenäinen, hörökorvainen, tumma tai vaalea??? Ei minua vaivaa tippaakaan. Kukin olkoon, mitä on. Sisimmällä lienee enemmän väliä...

Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Minua itseäni ei häiritse kenenkään ulkonäkö tai kilot, mutta oman terveytensä takia lihavien kyllä pitäisi laihduttaa. Lihavuus on nykyään myös aika kallis kansanterveydellinen ongelma... ap:n aloitus oli silti aika turha.

Onhan se noin, mut ei me muut voida sille mitään. Laihduttaminen, tupakoinnin, alkoholin lopettaminen jne. on jokaisen oma asia. Jokaisen on itse tehtävä se päätös muuttaa elämäänsä. Siks nää on niin turhii jankutuksii täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:

Onhan se noin, mut ei me muut voida sille mitään. Laihduttaminen, tupakoinnin, alkoholin lopettaminen jne. on jokaisen oma asia. Jokaisen on itse tehtävä se päätös muuttaa elämäänsä. Siks nää on niin turhii jankutuksii täällä.

Näinpä...

Ehkä tässä nyt ihailtiin näiden naisten asennetta, että uskaltautuvat ulos sinun kaltaisten ihmisten asenteista huolimatta ja viettivät päivän rannalla haluamallaan tavalla. Sinulta ei sen sijaan rohkeutta löydy edes omalla nikillä sanoa mitä mieltä asioista olet. Aika munatonta.

Alkuperäinen kirjoittaja åsa:
En muista koska olisin nähnyt kahta yhtä lihavaa ihmistä kuin tänään kun poljin Nuottalahdessa rantaraitilla. Kaksi hervottoman lihavaa mammaa lapsineen makoili rannalla, aluksi en meinannut ihan oikeasti edes tunnistaa näitä mammoja ihmisiksi, niin muodottoman lihavia he olivat... Ja vielä BIKINEISSÄ!! Meinasin tosissaan ajaa ojaan.

Itse olen 2 pienen lapsen äiti 30v., 165 cm ja 54 kg, joten tiedän ettei äitiys ole tekosyy olla lihava.

taidat olla näitä äijän näköisiä ämmiä niin muodottoman laihan näkönen taijat olla.

Alkuperäinen kirjoittaja yöks sua :
Alkuperäinen kirjoittaja åsa:
En muista koska olisin nähnyt kahta yhtä lihavaa ihmistä kuin tänään kun poljin Nuottalahdessa rantaraitilla. Kaksi hervottoman lihavaa mammaa lapsineen makoili rannalla, aluksi en meinannut ihan oikeasti edes tunnistaa näitä mammoja ihmisiksi, niin muodottoman lihavia he olivat... Ja vielä BIKINEISSÄ!! Meinasin tosissaan ajaa ojaan.

Itse olen 2 pienen lapsen äiti 30v., 165 cm ja 54 kg, joten tiedän ettei äitiys ole tekosyy olla lihava.

taidat olla näitä äijän näköisiä ämmiä niin muodottoman laihan näkönen taijat olla.

Äläs nyt hauku. Olen ap:n kanssa aika lailla samoissa mitoissa ja erittäin naisellisen näköinen nainen...

mä taas katon oikeesti kunnon lihavia naisia ja ajattelen huojentuneena et onneksi en ole NOIN lihava! Tää on vaan itsepetosta ja omien muutaman liikakilon vähättelyä. :ashamed:

Yhteistyössä