Tänään kaksi järkyttävän läskiä mammaa Espoon Nuottalahdessa, meinasin ajaa ojaan pyöräni kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja åsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Å

åsa

Vieras
En muista koska olisin nähnyt kahta yhtä lihavaa ihmistä kuin tänään kun poljin Nuottalahdessa rantaraitilla. Kaksi hervottoman lihavaa mammaa lapsineen makoili rannalla, aluksi en meinannut ihan oikeasti edes tunnistaa näitä mammoja ihmisiksi, niin muodottoman lihavia he olivat... Ja vielä BIKINEISSÄ!! Meinasin tosissaan ajaa ojaan.

Itse olen 2 pienen lapsen äiti 30v., 165 cm ja 54 kg, joten tiedän ettei äitiys ole tekosyy olla lihava.

No suoraan sanoen niin lihavat kuin ne kaksi mammaa eivät saisi minusta julkisilla rannoilla olla! Sen verta karsea näky se oli. Säälin nitä lapsia, heitä varmaan kiusataan äitien kiloista.

Alkuperäinen kirjoittaja åsa:
No suoraan sanoen niin lihavat kuin ne kaksi mammaa eivät saisi minusta julkisilla rannoilla olla! Sen verta karsea näky se oli. Säälin nitä lapsia, heitä varmaan kiusataan äitien kiloista.

Ja sun lapsia varmaan kiusataan äidin tyhmyydestä.

Toivottavasti sun lapsia ei kiusata siitä miten pinnallinen äiti oot..

11960_S.jpg

Ole hyvä, tässä sulle. Näitä ne hepatkin käyttää, varmaan siksi ettei näe sivuilla röyhkeästi liikkuvia läskejä?

Onneksi et ajanut ojaan sentään :hug:

Tänään täällä tuntuu enemmän ja vähemmän saavansa huomioo "läskit". Ja vielä tuolla kaikkein kauheimmalla kutsumanimellä. Eiköhän annettas kaiken kokoisten olla ihan omalla tyylillään ja tavallaan. Kukaan meistä ei voi toisten elintavoille mitään. Pidetään huoli omistamme. Nää on niin lapsellisia juttuja tälläset. Itse olen normaalivartaloinen, joten en oman lihavuuden vuoksi ole heitä puolustamassa. Rohkeita nuo ovat ainakin, vartalonsa muodoista huolimatta bikineissä rannalla. Siinä monella laihemmallakin jäisi varmasti bikinit kauppaan. Hyvä lihavat !

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:

Toivottavasti sun lapsia ei kiusata siitä miten pinnallinen äiti oot..

Sä ap oot ulkomuodoltas täydellinen, eikö?

No onhan pahasti ylipainoinen ihminen aika groteski näky biksuissa, mutta en silti ymmärrä miksi ap:n piti tulla tänne taivastelemaan asiaa. Varmasti ylipaino on jo valmiiksi masentava asia kelle tahansa, ilman tämmöisiä aloituksiakin.

Onkohan meillä lihavilla kohta enää oikeutta elääkään, vai aletaanko meitä teurastamaan ettei normaali painoiset saa traumoja meidän läskeistä.........Hei haloo jokainen huolehtikoon omista kiloistaa!

Yhteistyössä