Tänään isänmaalliset nuoret aloittivat varusmiespalveluksen - pipit ja pöpit jäivät kotiin äidin helmoihin roikkumaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naiset pääsi inttiin vuonna 1995, kuka sanoi että oli juuri silloin 18? Sama yläikäraja naisille taitaa olla kuin miehillekin. Ja itse olen imettänyt yhteensä kolme vuotta, kolme lasta kun on
Intti käydään ikävuosien 18 ja 29 välisenä aikana ja kun intti avautui naisille palvelukseen otettiin erityisesti niitä naisia jotka olivat tuon ikähaarukan ylälaidassa, eli kaikilla nyt alle kuuskypäsillä naisilla on ollut mahdollisuus käydä intti.

Niin? Olisitko itse keskeyttänyt ulkomailla asuessasi opinnot ja työt inttiä varten? Et varmaan, mutta tuskin edes olet opiskellut etkä ole töissä. Eikä siihen aikaan siitä naisten inttiin menosta edes puhuttu paljon, kun oli niin uusi juttu ja maailma oli ihan toisenlainen.

Mikä sun perimmäinen ongelmasi tässä on kuin jälleen kerran hakea huomiota, varsin oudolla tavalla? Sä olet tästä inttiasiasta vängännyt täällä todella monesti ja samaan syssyyn haukut naisia. No, kysyitkö jo Purralta?

Esittele ennemmin omia saavutuksiasi kuin haukut muita. Vai onko mitään saavutettu?
Ai sun opinnot kestivät 10 vuotta...

En ole Riikka, joten en voi sitä tietää.

Mutta voit tietää tällä palstalla kirjoittelevien naisten syyt? Kumma.

Tiedoksi muuten, ihan mielenkiinnosta löysin tällaisen, Käsittääkseni ihan alussa kaikki halukkaat naiset eivät edes päässeet palvelukseen.

Olisitko itse keskeyttänyt ulkomailla asuessasi opinnot ja työt inttiä varten?

Niin sitä moni mies joutuu keskeyttämään työt ja opinnot suorittaakseen varusmiespalveluksen.

Aleksi Saarela menetti satojen tuhansien eurojen arvoisen palkkapussin ja meni suorittamaan varusmiespalvelusta.

Aleksille isänmaa on tärkeämpi kuin oma napa.

"Markkanen aloitti varusmiespalveluksensa 17. huhtikuuta 2023 Santahaminan urheilukoulussa ja kotiutui palveluksesta 29. syyskuuta samana vuonna."

Lauri isänmaallisena miehenä kävi intin vaikka olisi voinut sluipailla siitä.

Se on hienoa, että ihailet muita, mutta eikö sinun olisi jo korkea aika alkaa itse tehdä ja saavuttaa jotakin, eikä elää muiden menestyksen varjolla?

Niin sitä moni mies joutuu keskeyttämään työt ja opinnot suorittaakseen varusmiespalveluksen.

Aleksi Saarela menetti satojen tuhansien eurojen arvoisen palkkapussin ja meni suorittamaan varusmiespalvelusta.

Aleksille isänmaa on tärkeämpi kuin oma napa.

Sä et muuta teekään kuin roikut oman napanöftäsi ja mammapalstan ympärillä. Milloin olet viimeksi siivonnut kämppäsi, käynyt suihkussa ja ihmisten ilmoilla?

Yhteistyössä