tänään hain pojan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiskä

Vieras
hoidosta niin hoitaja kertoi että poika oli ottannut 5 askelta ilman tukea.harmittaa kun hoitaja näki ensiaskeleet.poika on nyt 10kk.tta vanha.kotona ei ole koko iltana suostunnut kävelemään vaan konttaa paikasta toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä:
Kannattiko laittaa lapsi laitoskierteeseen niin pienenä ettei itse ehdi nähdä tärkeimpiä kehitysvaiheita?

5 minuuttia, ennenkuin joku ehti mielipidetään laukomaan. Tosin olen kylläkin samaa mieltä tavallaan... Elämässä kun on tärkeämpiäkin asioita kuin raha.

No minä olin juuri silloin sairaalassa viemässä poikaa unikouluun kun kävimme lääkärin kanssa papereita läpi ja lääkäri kysyi että onko jo kauan kävellyt ilman tukea, johon minä vastasin ettei vielä kävele ja lääkäri sanoi että tuossahan tuo käveli, ja niin minä missasin lapsen ensiaskeleet vaikka olin kahden metrin päässä...

ja tässä taas rahanahne äiti vie vauvansa toisen hoitoon, ja missaa kaiken tärkeän. mutta oma moka. itse en mistään rahasummasta tahtoisi olla näkemättä lapsieni tärkeitä kehitysaskelia. :) enkä ole ainuttakaan missannut.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
ja tässä taas rahanahne äiti vie vauvansa toisen hoitoon, ja missaa kaiken tärkeän. mutta oma moka. itse en mistään rahasummasta tahtoisi olla näkemättä lapsieni tärkeitä kehitysaskelia. :) enkä ole ainuttakaan missannut.

Näin.

ja ajatella jos vaikka olisit kaupassa kun lapsesi ottaa ensiaskeleet ja ne näkisikin isä :'( :'( mutta onneksi jotkut voi olla 24/7/365 lapsensa vieressä katsomassa miten se kehittyy

Paljonko pistetään kasaan eka sanasta. :whistle:
Enpä usko, ettet mistään rahasummasta :D

Ihanaa, kyllä se teidän napanuora varmaan viimeistään ekalle mennessä irtoaa.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:

ja ajatella jos vaikka olisit kaupassa kun lapsesi ottaa ensiaskeleet ja ne näkisikin isä :'( :'( mutta onneksi jotkut voi olla 24/7/365 lapsensa vieressä katsomassa miten se kehittyy

ei osu eikä uppoa. ensimmäisen vuoden- puolentoista välillä tapahtuu lapsen elämän suurimmat kehitysvaiheet, ja äidin kuuluu edes yrittää olla paikalla kun ne tapahtuu. sillehän ei voi yhtään mitään, jos sattuu juuri sillon olemaan kaupassa tai lenkillä, vaikka surettaisihan sekin.

vähän eri asia kun 5 päivää viikossa 8-9 tuntia vauva vieraalla hoidossa. kummassakohan on todennäköisempää äidin missata jotain, kaupassakäynnin aikana vai koko päivän, viisi viikossa, jatkuvasti?

turha edes yrittää puolustella. ja napanuora on katkennut, tosin viisaat sanovat ettei henkinen napanuora lapsiin ikinä häviä. :) mutta kyllä venyy ja paukkuu. :D
lapseni ovat nyt 3 ja 2 vuotiaita, ja ovat kyllä hoidossa isovanhemmilla ja muilla luotetuilla hoitajilla. muttei ikinä yli 40h viikossa, kuten työssäkäyvien lapset.

Voi voi niitä isiä, jotka missaavat ne kaikki, kun ovat rahanahneita työssäkäyviä. Eiku eihän se niitä kosketa mitenkään.

Mä tosin satuin saamaan konttamisen ja istumaannousun videoille, vieläpä samalla kertaa. Isä taas todisti seisomaan ponkaisun tuen avulla, kun minä olin töissä. Ensiaskeleet vissiin sattuivat viikonlopulle. Taisi mennä meillä rahanahneilla ihan hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:

ei osu eikä uppoa. ensimmäisen vuoden- puolentoista välillä tapahtuu lapsen elämän suurimmat kehitysvaiheet, ja äidin kuuluu edes yrittää olla paikalla kun ne tapahtuu. sillehän ei voi yhtään mitään, jos sattuu juuri sillon olemaan kaupassa tai lenkillä, vaikka surettaisihan sekin.

vähän eri asia kun 5 päivää viikossa 8-9 tuntia vauva vieraalla hoidossa. kummassakohan on todennäköisempää äidin missata jotain, kaupassakäynnin aikana vai koko päivän, viisi viikossa, jatkuvasti?

turha edes yrittää puolustella. ja napanuora on katkennut, tosin viisaat sanovat ettei henkinen napanuora lapsiin ikinä häviä. :) mutta kyllä venyy ja paukkuu. :D
lapseni ovat nyt 3 ja 2 vuotiaita, ja ovat kyllä hoidossa isovanhemmilla ja muilla luotetuilla hoitajilla. muttei ikinä yli 40h viikossa, kuten työssäkäyvien lapset.

Niin äitihän se on kaikkein tärkein? Viis siitä että rahanahne äiti laittaa miehen duuniin missaamaan kaiken ihanan mitä lapsi tekee kehittyessään.
Miesten on ihan turha puolustella etteivät ole lasten kanssa 24/7 :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Voi voi niitä isiä, jotka missaavat ne kaikki, kun ovat rahanahneita työssäkäyviä. Eiku eihän se niitä kosketa mitenkään.

Mä tosin satuin saamaan konttamisen ja istumaannousun videoille, vieläpä samalla kertaa. Isä taas todisti seisomaan ponkaisun tuen avulla, kun minä olin töissä. Ensiaskeleet vissiin sattuivat viikonlopulle. Taisi mennä meillä rahanahneilla ihan hyvin.

valitettavasti suomessa toisen on pakko olla töissä. eipä ne isätkään siitä kaiken missaamisesta nauti. mutta toisen on pakko käydä töissä. samahan se on että kumpi. mutta ihan oikeasti, kuka haluaisi että mielummin pph näkee tärkeän kehitysaskeleen lapsella kuin lapsen isä?
minä olisin onnellinen siitä, että lapsen isä, eikä hoitaja.

ah tätä tämän palstan pilkunnuolentaa, ihan naurattaa. puolustellaan loputtomiin täysin idioottimaisia käytösmalleja typerillä perusteilla.
-ennenkin tehtiin näin
-äitinikin teki näin ja olen ihan terve
-kaikki äidit ovat parhaita äitejä omalle lapselleen.

jne jne.. kuka tohon paskaan oikeasti uskoo?

meilläkin poika lähti ilamn mitään ennakkovaroituksia... yhtenö aamuna ihan yht äkkiä ja heti soitettiin isille ja kerrottiin mitä tapahtui.. mies aina harmitteli kun ei nähnyt ekoja kertoja esim konttaus jne..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
enkä ole ainuttakaan missannut.

Näin.

Ja näin voitte väittää vain, mikäli pidätte silmänne lapseen naulattuina 24/7. Ettekö te nuku, käy suihkussa, käy paskalla?[/quote]

luetun ymmärtämistä pyydän. tähän typerään argumenttiin on jo vastattu. osoitat vaan oman typeryytesi.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:

Näin.

Ja näin voitte väittää vain, mikäli pidätte silmänne lapseen naulattuina 24/7. Ettekö te nuku, käy suihkussa, käy paskalla?

luetun ymmärtämistä pyydän. tähän typerään argumenttiin on jo vastattu. osoitat vaan oman typeryytesi.[/quote]

Oletko siis itse sitä mieltä että vain äiti on ainoa ja oikea jota voi lasta hoitaa ja sen kehitysvaiheita ihastella? Että isä joutaa duuniin hankkimaan rahaa että sinä voit perse homeessa vätystellä himassa? Eihän isän tarvitse lapsen kehitysvaiheita nähdä.. Ymmärräppä itsekin että mikä sopii teille, ei välttämättä sovi kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Näin.

Ja näin voitte väittää vain, mikäli pidätte silmänne lapseen naulattuina 24/7. Ettekö te nuku, käy suihkussa, käy paskalla?

luetun ymmärtämistä pyydän. tähän typerään argumenttiin on jo vastattu. osoitat vaan oman typeryytesi.

Oletko siis itse sitä mieltä että vain äiti on ainoa ja oikea jota voi lasta hoitaa ja sen kehitysvaiheita ihastella? Että isä joutaa duuniin hankkimaan rahaa että sinä voit perse homeessa vätystellä himassa? Eihän isän tarvitse lapsen kehitysvaiheita nähdä.. Ymmärräppä itsekin että mikä sopii teille, ei välttämättä sovi kaikille. [/quote]

tähänkin olen vastannut, jos vaan joku ymmärtäisi lukea. mielummin isä kun vieras hoitaja. jos mieheni olisi nähnyt lapseni ensiaskeleet, ja minä en, olisin onnellinen hänen puolestaan ja surullinen siitä etten itse nähnyt. kun taas vieras hoitaja?? joo, en olisi onnellinen, olisin vaan pettynyt, ettei kumpikaan vauvan läheisimmistä ihmisistä päässyt sitä seuraamaan.

mutta onhan näitäkin vanhempia, ketkä eivät välitä paskan vertaa mitä näkevät ja kokevat lapsensa kanssa. tärkeintä raha ja oma napa.

Näin.

luetun ymmärtämistä pyydän. tähän typerään argumenttiin on jo vastattu. osoitat vaan oman typeryytesi.[/quote]

Minä puolestani pyydän ymmärrystä ja toisen tilanteeseen asettumista, empatiaksikin kutsutaan, jos olisit sattunut joskus vaikka vaan ohimennen kuulemaan.

No sun tekstit on niin perseestä ettei niistä tosiaan käy mitään ilmi muuta kuin omahyväinen asenteesi. Ei sulla ole mitään hajua oikeasta elämästä. Lueppa vaikka ajatuksella omat tekstisi. :xmas:

Yhteistyössä