tänään hain pojan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
ja tässä taas rahanahne äiti vie vauvansa toisen hoitoon, ja missaa kaiken tärkeän. mutta oma moka. itse en mistään rahasummasta tahtoisi olla näkemättä lapsieni tärkeitä kehitysaskelia. :) enkä ole ainuttakaan missannut.

Sinä olet missannut jotain ihan muuta ja pahasti...

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
taas kerran työäidillä ei ole muuta sanottavaa kun miettiä rahaa. :laugh:
raharaharaharaha. raha se maailmaa pyörittää, eikö niin? mitä väliä vauvalla on, kun on pakko saada auto, iso omakotitalo, mökki ja vene. ja tietenkin kalleimmat vaatteet ja asusteet.

No vastaappa kysymykseen :whistle:

kotihoidontuki ja miehen palkka. halpa koti ostettiin, ja elämäntavatkin ovat vaatimattomat. vähemmälläkin pärjäisi. :)
mitäs ite ostelet, kun et edes lastasi halua hoitaa vaan tarvitset enemmän rahaa?
eli olet itsekäs etkä halua että isä näkee nuo niin ihanat kehitysvaiheet koska sen on painettava töitä perse mutkalla

heh,heh. näin ollaan sovittu tässä perheessä. ja mies on myös paljon kotona, sopi pomonsa kanssa että osan töistä tekee kotona.
te koitatte niin kovasti saada tän asian kääntymään päälaelleen. kun fakta on ja pysyy. vauvan kuuluu olla kotona, ja vauvalla on oikeus oman äidin/isän hoitoon ja rakkauteen, myös sen 8-9 tuntia päivällä. ei vieraan hoitajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
[

kotihoidontuki ja miehen palkka. halpa koti ostettiin, ja elämäntavatkin ovat vaatimattomat. vähemmälläkin pärjäisi. :)
mitäs ite ostelet, kun et edes lastasi halua hoitaa vaan tarvitset enemmän rahaa?

Sähän elät miehes siivellä?

mitä väliä, kunhan vauvalla on kaikki kunnossa, ja rakastavat vanhemmat hoitamassa? ja vielä voin sanoa, että mies jää hoitovapaalle kun vaavi on 2v, ja minä menen töihin, ja arvaa vaan: minä elätän vuorostani miestä. :)

te koitatte niin kovasti saada tän asian kääntymään päälaelleen. kun fakta on ja pysyy. vauvan kuuluu olla kotona, ja vauvalla on oikeus oman äidin/isän hoitoon ja rakkauteen, myös sen 8-9 tuntia päivällä. ei vieraan hoitajan.

Fakta on, että sä olet omahyväinen ja ärsyttävä :saint:

Ja mun lapset on kyllä hoidettu kotona vauvaiän ja taaperoiänkin yli suunnilleen, ja ovat 90% kotihoidossa edelleen (ikää 4 v 8 kk ja 2 v 7 kk) joten kalikka ei kalahtanut.

Se ratkaisu, mikä on teille paras, ei ehkä ole sitä jollekin toiselle.

Hei mitäs tästä sanot? 2 vuotias tyttöni päivät päiväkodissa kun minä töissä ja opettavat häntä potalle. Entäs jos jää oppiminen nyt minulta näkemättä kun kakkaa pottaan? Hei haloo....

mitä väliä, kunhan vauvalla on kaikki kunnossa, ja rakastavat vanhemmat hoitamassa? ja vielä voin sanoa, että mies jää hoitovapaalle kun vaavi on 2v, ja minä menen töihin, ja arvaa vaan: minä elätän vuorostani miestä. :)

Tuo sopii teille, mutta se ei sovi kaikille. Jos vielä saisin lapsen, lähtisin ä-loma jälkeen töihin.

Ja miksei vauvalla muka voisi olla kaikki kunnossa, kun on hoidossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
:whistle:
Ja mun kummityttö otti ensiaskeleensa kun oli mun kanssa sisällä äitinsä ollessa viemässä pyykkejä narulle.
Voi voi sentään, mikä hulttio toi veljenvaimokin on... ;)

Jätti siis lapsensa hetkeksi sun seuraan, pöysristyttävää!

:whistle: ;) ;) ;) ;)

Ni mieti si! :o
Meinasin joo ottaa likan mukaani pois tollasesta piittaamattomuuden pesästä. :whistle:

[

Sähän elät miehes siivellä?

Mjoo, no mies on siinä vaiheessa jo missannut monet jutut. Hienoa, että mies jaksaa rakastaa sua, vaikka oletkin itsekeskeinen, tai ainakin lapsen kanssa kiinni toisisanne, että isukki jää paitsioon. Mutta ehkei se ole ukolles niin tärkeää ja on töissä mielummin?

2 vee ei ole vaavi. Ja pata kattilaa soimaa: rahakeskeinen olet itsekin, kuten voimme lukea.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
niin no jokainen kyllä voi mennä itteensä ja miettiä mitä tuon ikäinen tekee hoidossa?itse en siihen pystyisi..kohta 6v kotona ollu jo ja oon viel 2v ku saan.mutta sen oon huomannu et kaikki sellaset äidit jotka hoitoon vauvansa vievät,eivät jaksa olla niiden kanssa kotona..elämä on tylsää ku ei pääse ees vessaan ilman ipanaa..

Mä ainakin voin myöntää sen, että en jaksanut enää olla kotona vaan menin sitten työkkärin kautta työharjoitteluun eli ei voi sanoa, että rahan takia. Likka oli hoitoon mennessä 1v8kk.

Ei kaikkia ole tarkoitettu olemaan kotona vuosikausia. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö välittäisi lapsistaan ja että elämä olisi tylsää lasten takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Satu:
Hei mitäs tästä sanot? 2 vuotias tyttöni päivät päiväkodissa kun minä töissä ja opettavat häntä potalle. Entäs jos jää oppiminen nyt minulta näkemättä kun kakkaa pottaan? Hei haloo....

Nyt teet niin, että ehdottomasti jätät videokameran hoitopaikkaan, että saavat varmasti ikuistettua pikku-Siirin ensipottakakan videolle!!
Siis jos mielit olla hyvä äiti lapsellesi. :o

hui kamala mikä ketju... :(
mulla on töihin meno joulukuussa ja joudun viemään vuosikkaan hoitoon. ei ole hyvä mieli itsellä mutta ei ole juuri muuta vaihtoehtoa kun ei enää tämän vähemmällä pärjää.

Yhteistyössä