Tänään ei mikään suju, kohtalokovereita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamizuukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamizuukkeli

Aktiivinen jäsen
13.02.2006
1 709
0
36
Aamulla huomasin että kahvi ja voi on loppu, eli kauppaan.
No sitten aamukahvi ja leipä valmiina niin mikään ei toiminut netissä.
Ja nyt harmittaa kun toi profiili kuva on nuin kovin pieni ettei siihen mikään mahtunut.
Harmittaa olla yksin kotona ja mikään ei toimi.
Ei ole siivottavaakaan niin istua nyt sitten tässä ja odottaa että joku toimis.

sujuis varmaan mut ei huvita :/ sain vasta 6 aikaan aamulla unen päästä kiinni niin en oo nukkunu ku pari tuntia :| ja tietenkin just tänään on se päivä kun poika nukku 13h yöllä niin ei päikkärit maistu ja mies on iltavuoros :kieh: siivota pitäis mut en jaksa ei kai ne pölypallot mihkään karkaa jos joutuvat odottaan huomiseen? :whistle: ja ruokaaki pitäis tehdä mut taidan olla laiska ja laittaa vaan ranskalaisia uuniin :snotty:

Minä lähdin aamulla käyttämään esikoista sairaalassa jälkitarkastuksessa, parkkipaikka löytyi tooodella kaukaa. Kiire tuli ja hermot meni keskimmäiseen, joka ei kertakaikkiaan osaa kävellä reippaasti.

Takaisintullessa käytiin ruokakaupassa Ideaparkissa, kas kummaa: Electron ei toiminut! Väsyneiden ja nälkäisten lasten kanssa lähdettiin automaatille, sitten myyjä piippasi kaikki ostokset uudelleen ja pakkasin ne toisen kerran.

Kuopus ei nukahtanut enää päiväunille rattaisiin ja on rissannut minua koko minun pyhän lepohetkeni, eli isompien videon ajan.

5v ja 3v alkoivat tapella kaksi minuuttia videon päättymisen jälkeen.

Alkaa jo hiukan väsyttää...

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Minä lähdin aamulla käyttämään esikoista sairaalassa jälkitarkastuksessa, parkkipaikka löytyi tooodella kaukaa. Kiire tuli ja hermot meni keskimmäiseen, joka ei kertakaikkiaan osaa kävellä reippaasti.

Takaisintullessa käytiin ruokakaupassa Ideaparkissa, kas kummaa: Electron ei toiminut! Väsyneiden ja nälkäisten lasten kanssa lähdettiin automaatille, sitten myyjä piippasi kaikki ostokset uudelleen ja pakkasin ne toisen kerran.

Kuopus ei nukahtanut enää päiväunille rattaisiin ja on rissannut minua koko minun pyhän lepohetkeni, eli isompien videon ajan.

5v ja 3v alkoivat tapella kaksi minuuttia videon päättymisen jälkeen.

Alkaa jo hiukan väsyttää...

voimahali sulle :hug:

Ei suju ainakaan kela-asiat...viikko meni aikoinaan siinä kun tuli päätös etten kuulu enää Suomen sosiaaliturvan piiriin. Nyt kaikki asiat seisoo kuulemma jopa 3kk, kun odottelen päätöstä siitä kuulunko synnyin- ja kotimaani sosiaaliturvan piiriin nyt takaisin muutettuani |O
On se kumma, kun jos maksaa niille pitää niin se täytyy hoitaa heti mutta jos sieltäpäin pitäisi tulla jotain niin vaikeeta on...

Muilta osin sentään ihan ok päivä :heart:

Yhteistyössä