Tänä vuonna en käynyt Kauneimmat Joululaulut - tilaisuudessa, ei ollut aikaa ja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastan joulua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakastan joulua

Vieras
tuleehan tänään telkkarista Lastenklinikan kummien joulukonsertti, siinäkin saa jouluntunnelmaa. Soi täällä myös melko alvariinsa Jouluradio. Siinäkin pääsee jouluisiin fiiliksiin.
 

Yhteistyössä