tän uus pörrö...siis hiusväri...pörrö on sama vanha :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
...on tää tekniikan ihmeellinen maailma vaan tosiaan ihmeellinen :o :o . Mä otin valokuvia, siirsin ne koneelle enkä löydä niitä mistään :headwall: :headwall: . Ja sit vahingossa tällä tietokoneen kameralla ne kaikki pelleilyt onkin tallentunut....sillä kameralla siis tämä "laadukas" kuva, josta tuskin edes näkee minkä värinen tukka on :D

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
=) Koneella on joskus outoa "omaa" elämää... :whistle:

Kivan värinen. Mä en ilkeä omaa kiharakuontaloani vielä näytille...

Ilkee vaan, mäkin ilkesin =) . Tosta ei vaan yhtään huomaa että tää pää on sellanen violettiin taittava nyt. Kaupasta kun sai sellaisen puoleen hintaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Ilkee vaan, mäkin ilkesin =) . Tosta ei vaan yhtään huomaa että tää pää on sellanen violettiin taittava nyt. Kaupasta kun sai sellaisen puoleen hintaan :D

Pitää nyt ensin päästä pesulle ja saada itse laitettua tää...

Kampaaja kun ei koskaan osaa laittaa sitä kuten haluaisin. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Pitää nyt ensin päästä pesulle ja saada itse laitettua tää...

Kampaaja kun ei koskaan osaa laittaa sitä kuten haluaisin. :xmas:

Miten ne kampaajat onnistuukin aina tupeeraamaan päästä sellaisen "keski-ikäinen tuulitukka"-kampauksen...siis ainakin mulla :D

Mä muuten yritin tolla kameralla ottaa kuvaa mun vatsasta, mutta se ei mahtunut siihen ruutuun :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Pitää vielä monta eri kuvaa laittaa :O

Jotkut tykkää esitellä itteensä ja kalastella kehuja. You know.

Niin. =)

Ja sitten on niitä, jotka tykkäävät katsella. =)

Ja niitä, joita vituttaa kun eivät kehtaa pärstäänsä näyttää ja jäävät siis paitsi kehuista. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Pitää vielä monta eri kuvaa laittaa :O

Jotkut tykkää esitellä itteensä ja kalastella kehuja. You know.

Ei varmaan ookkaan ihmeellistä paitsi mulle. Viimeks olen syksyllä laittanut väriä päähän ja olo oli niin hemmetin nuutunut ja surkea. Piristi kummasti kun sai väriä päähän. Ja täällä on muuten ollut aika monen muunkin pää näytillä. Toisen kuvan laitoin ku ajattelin et siitä se väri näkyis paremmin.

Ja mä en muuten kalastele kehuja, saa haukkua niin paljon kuin sielu sietää =) . Tiedän ihan itsekin että tavallinen tallaaja olen ja vielä lihavakin =)