Tän päivän kirpislöytöjä!)))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No melko paljon olet valmis maksamaan haalarista, josta et oikein tykkää :D Saako udella, että mikä kuosi se oli? Mä maksaisin ihan perus yksivärisestä kevyesti sen 40€, mutta kirkuen, jos olisi se lila pallokuosinen :)

Kirppis olisi mun unelmatyöpaikkani...joskin mulla menisi sinne koko tilipussi. Jotn parempi pysytellä vaan kotiäitinä :D

Valkopohjainen ruutukuosi, raidat pinkkejä. Joo, siis toi oli vain niin ihana. Olen mä pienemmällekin yhden tiketin takin ostanut, kun sekin kuosi niin ihana. Mulle kuitenkin yksi tärkeimmistä tekijöistä on, että vaate on kaunis niin itsestäni kuin käyttäjästäkin.

• Tykkää
Reactions: chef
Tänään pääsin pitkästä aikaa yhdelle kirppikselle.

Ostokset:
*2 kpl juomalaseja, jossa musta pääkallo 1 €/kpl
*"yllätyspussi", jossa puuhakirja, 2 Muumi-lehteä, 2 sarjista, legoja, 2 c-satukasettia :) , ja jotain pieniä leluja, joille pitäs löytää uusi koti sekä pari Brion rakennuspalikkaa. Koko pussin hinta 1€
*pieni satukirja 0,50€
*Isohko korttinippu 0,50€
*puinen nuppipalapeli 2 euroa
*Brion junarataan Scarryn hahmoja 2 kpl j a2 autoa 8 euroa
*pahvinen Muumi-palapeli 60 palaa, 1,50 euroa
*4 kpl kuviolävistäjiä 4 euroa

Nyt oli todella hyväkuntoista tavaraa. Paljon oli joulujuttuja myynnissä ja ne ei mua oikeastaan kiinnosta. Saa nähdä ehtisinkö huomenna jollekin toiselle kirpparille. Ärsyttää, kun ne on auki aina silloin kun mulle ei sovi :D Viikolla iltaisin ei ehdi kiertelemään ja viikonloppuna ne on auki lapsen päikkäriaikaan.

[QUOTE="virtahepo";24969522]Tänään pääsin pitkästä aikaa yhdelle kirppikselle.

Ostokset:
*2 kpl juomalaseja, jossa musta pääkallo 1 €/kpl
*"yllätyspussi", jossa puuhakirja, 2 Muumi-lehteä, 2 sarjista, legoja, 2 c-satukasettia :) , ja jotain pieniä leluja, joille pitäs löytää uusi koti sekä pari Brion rakennuspalikkaa. Koko pussin hinta 1€
*pieni satukirja 0,50€
*Isohko korttinippu 0,50€
*puinen nuppipalapeli 2 euroa
*Brion junarataan Scarryn hahmoja 2 kpl j a2 autoa 8 euroa
*pahvinen Muumi-palapeli 60 palaa, 1,50 euroa
*4 kpl kuviolävistäjiä 4 euroa

Nyt oli todella hyväkuntoista tavaraa. Paljon oli joulujuttuja myynnissä ja ne ei mua oikeastaan kiinnosta. Saa nähdä ehtisinkö huomenna jollekin toiselle kirpparille. Ärsyttää, kun ne on auki aina silloin kun mulle ei sovi :D Viikolla iltaisin ei ehdi kiertelemään ja viikonloppuna ne on auki lapsen päikkäriaikaan.[/QUOTE]

Paa palautetta kirppiksille...jos moni pyyttää muutoksia aukioloaikoihin, toive saattaa toteutua :)

[QUOTE="lilla";24969572]Tänään en käynyt,mut viikolla löysin: Nukketalon+kalusteet 8€
Lapsille housuja+paitoja+miehelle paidan,yhteensä meni 10€[/QUOTE]

No ohhoh...oli melkosen edullinen nukketalo :) Ja mä kun luulin oman löyöni olleen huippu, kun maksoin nukketalosta kalusteineen kympin :)

Tää kuva oli jo täällä.
Eli ei tänään, vaan torstaina. Ja sen verran huijausta, että kaveri oli viemässä kirpalle tätä satsia. Mä kysyin, että mitä hän oli ajatellut laittaa hinnaksi ja ostin pois.

Koko kasa 50€.
Ja kun pääsin kotiin ja yöllä huutonettiin, niin samana päivänä siellä oli joku huutanut vastaavasta linnasta 135€.

Ai niin, tänään mä löysin villasukat, jotka joku oli neulonut 7-veljeksen lilasekoitelangasta (mun unelmat) kaksikerroksisiksi. Kympillä.
Vaikka neulon itsekin, niin ei noihin sukkiin olis edes saanut lankoja sillä kympillä.

Mä en ehtinyt tänään kirpparille, mutta tällä viikolla ostin:
- Umbron uudenveroisen tuulipuvun pojalle 5 eur
- Umbron uudenveroisen verkkapuvun pojalle 3 eur
- Reimatec- toppahanskat 3 eur
- Kivat-villapipon (ihana v.pun) 1 eur
Lapset on 3 ja 5 eli eivät ollu mitään vauvakokoja :-)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24971384:
Tää kuva oli jo täällä.
Eli ei tänään, vaan torstaina. Ja sen verran huijausta, että kaveri oli viemässä kirpalle tätä satsia. Mä kysyin, että mitä hän oli ajatellut laittaa hinnaksi ja ostin pois.

Koko kasa 50€.
Ja kun pääsin kotiin ja yöllä huutonettiin, niin samana päivänä siellä oli joku huutanut vastaavasta linnasta 135€.

Niin kade :D :D :D

[QUOTE="sisko";24971425]Mä en ehtinyt tänään kirpparille, mutta tällä viikolla ostin:
- Umbron uudenveroisen tuulipuvun pojalle 5 eur
- Umbron uudenveroisen verkkapuvun pojalle 3 eur
- Reimatec- toppahanskat 3 eur
- Kivat-villapipon (ihana v.pun) 1 eur
Lapset on 3 ja 5 eli eivät ollu mitään vauvakokoja :-)[/QUOTE]

Hyvään hintaan olit saanut vaatteita :)

Sä olet tosi tylsä ihminen!
Oot massan vietävänä..
Hankit: Arkun tv-pöydäksi, kirjasinlaatikot, kun ne on muodissa.
HOME, COFFEE ja KEITTIÖ kirjaimet kun muillakin on..
Vittu sä oot tylsä ihminen!

Mitä sä sekoilet?

Mulla ei ole mitään noista.

Ja mitä helvettiä se sun napaa kaivaisi, vaikka olisin miten tylsä ihminen?

Mieluummin tylsä kuin idiootti.

Mitä sä sekoilet?

Mulla ei ole mitään noista.

Ja mitä helvettiä se sun napaa kaivaisi, vaikka olisin miten tylsä ihminen?

Mieluummin tylsä kuin idiootti.
Älä Riepu välitä.
Meilläkin on yläkerran aulassa arkkupöytä. Pentikin keittiöpurkeissa lukee coffee ja cacao sun muita tekstejä. Ne on ollut mulla aika kauan ennen ku tekstit tuli muotiin.
Ollaan yhdessä tylsiä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24972603:
Älä Riepu välitä.
Meilläkin on yläkerran aulassa arkkupöytä. Pentikin keittiöpurkeissa lukee coffee ja cacao sun muita tekstejä. Ne on ollut mulla aika kauan ennen ku tekstit tuli muotiin.
Ollaan yhdessä tylsiä. :)

Juuri näin. Mäkin ostin tosiaan juuri arkun olohuoneen pöydäksi ja jokunen muukin kohta listalta osui ja upposi. Tosin mä koen kyllä tulevani pahasti muodin jälkijunassa, koska eipä nämä enää taida niin muodissa olla...ovat ja väistyvä trendi :D

Ja pakko yhtyä Riepun sanoihin "mieluummin tylsä, kuin idiootti" :)

Yhteistyössä