Tamponista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosi noloa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tosi noloa

Vieras
Voiko tamponi kadota naisen sisään niin ettei sitä saa sormin itse sieltä enää sorkittua pois...siis työntyä liian syvälle jos esim harrastaa seksiä niin että tamponi sisällä?

mä en kyllä todellakaan saa sormet ylettymään pohjaan asti.... eikä mulla mikään löysä toosa silti ole... olen vaan jotenkin tosi syvä tai sitten mulla on lyhyet sormet :D

kellä yltää sormet pohjaan asti?
ainakin 20 senttiä syviä on tavattu...

siinä sitä on terveyskeskuksen finninaamasella laakariharjoittelija pojalla ihmettelemistä...ja kaivelemista ;)

Nyt voin kertoa, että siellä se tamponi oli...syvällä ja poikittain:( Voin kertoa, että sitä oli aika kamala kaivaa ulos ja vaikea erottaa mikä on omaa limakalvoa ja mikä oli tamponi:( Mutta tosiaan melkein se voi sinne hävitä:/

Itsellä on tampooni painunut 2 kertaa liian syvälle! Näin todellakin voi käydä! Molemmat kerrat olivat seksin syytä :D Oli mennyt niin syvälle että jouduin molempina kertoina menemään terveyskeskuseen poistattamaan sen. Ei ongelmaa jos näin käy. Sen saa sieltä kyllä pois menemällä vastaanotolle, eikä se oli noloa! Monelle on omankin lääkärini mukaan käynyt näin (: Siitä voi olla ainoastaan sellaista haittaa että jos se on siellä liian kauan kolmesta viikosta ylöspäin, se alkaa muhimaan siellä, ja sen jälkeen SE HAJU! Se on aivan kamalaa! Se haisee monen metrin päähän, valehtelematta. Minulla ensimmäisellä kerralla se oli siellä kuukauden.... Toisen kävin poistattamassa tänään, mutta onneksi se ei ehtinyt olla kuin pari päivää! :D

Luin jostakin neuvonta palstalta vastauksen ongelmaan, jossa nainen oli liian kostea:" Käytä tampponia yhdynnässä imemään liika kosteus." En kyllä ymmärrä, miten käytetään tampoonia yhdynnän aikana. Siinä pitää miehellä olla todella pieni penis.

Voiko tamponi kadota naisen sisään niin ettei sitä saa sormin itse sieltä enää sorkittua pois...siis työntyä liian syvälle jos esim harrastaa seksiä niin että tamponi sisällä?
Siis ei se sinne kadota voi. Ainoana vaarana just myrkytys ja se oireyhtymä, josta voi ihan teholle joutua. Se tampoonihan kerää bakteereja siellä. Lääkärille vaan näyttämään ja tarkastuttamaan jos ei itse saa. Pitäisi olla ihan helppo toimenpide.

Yhteistyössä