Kuinka paljolla Dena90 se sun laskettuaika muuttu?
Juu toivottavasti on kaikki hyvin, ei se haittaa jos on vähän pienempi
Ja enkä ny niin huolissaan osaa olla ku liikkeet tuntuu niin hyvin ja niitä tulee usein. Tosin, kyllä pieni itku tuli ittelle yks päivä ku rupesin miettiin tota pienuutta, mutta kyllä se siitä meni ku pääsi vähän purkaan tunteita.
Kannattaa ehdottomasti ottaa se paketti! Siä on hienoja tavaroita/vaatteita tänä vuonna ^_^
Mulla kävi hyvä säkä noitten vaunujen kanssa, ostin Huutonetistä yhdistelmävaunut hintaan 54e. Melkein käyttämättömät tai itseasiassa käyttämättömät, koska pariskunta jolta nää vaunut sitte hain, ni heillä oli n. 4kk vauva, ni eivät olleet kerenneet ku vähän käyttään vaunujen kantokoppaa eli niitä rattaita ei oltu käytetty kertaakaan! Kävin sit netistä kattoon vaunujen ovh hinnan ni oli 280e
Kävin myös kaverin kanssa kolmessa eri lastentavarakirppiksellä yks päivä, ni saldona oli iso muovikassillinen vaatteita ja rupesin laskeen vaatteiden yhteishintaan, ni lopputulos oli 13e ja kaikki vaatteet ihan käyttämättömän näkösiä!
Mut joo toi on totta kans, että haluan myös ite ostaa joitain uusia vaatteita. Esim, heti ku päästiin rakenneultrasta ja saatiin tietää, että kaikki on hyvin, ni kävin ostaan H&M:ltä maailman ihanimman valkoisen pörröhaalarin, missä oli korvat ja häntä <3 Oli niin pakko ostaa se! Se kuuluu siihen asukokonaisuuteen sitte millä tullaan sairaalasta kotiin ^_^
Kaveri tossa just puhu siitä kuinka hyvä siel synnytysvalmennuksessa ois käydä ja he olivat tykänneet tosi paljon. Vaikka ite oon vannonu jyrkästi, etten sinne mee, ni rupesin ny miettiin, että mitäs jos meniski
Mites muilla ajatukset siitä?
Ja oon varmaan kaverin kans menossa Tayssiin sinne synnytysosastokierrokselle. Näin neuvolassa lapun, että sinne pääsee tutustuun, oottekste muut miettiny siel vierailua ennen synnytystä?