Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:
Ehkä niitä alueita helpompi listata mihin EI kannata muuttaa? Itekin ihan noviisi täällä, mut esim Tesomalle en muuttais, enkä kyllä tohon Hervantaankaan....
Tsop tsop. Hervannassa on erittäin hienoja omakotitaloalueita, ja kalliita. Hervannan keskustan uudet kerrostalot tai etelähervannan luhtitalot ovat ihan rauhallista aluetta. Hervanta on kooltaan pienen kaupungin kokoinen... Joo, siellä on "ghettoakin", mutta on sitä lääniäkin. Ihan samalla perusteella voi sanoa, että mihinkään keskustaan en muuttaisi, koska Hämeenkatu on aika rauhaton ja siellä tapahtuu eniten rikoksia Tampereella.
Mä arvasin että joku tarttuu tohon mun Hervanta-kommenttiin. Ok jos asuu jossain laitamilla ja hienolla/kalliilla alueella, mut ne palvelut on siinä keskustassa, ja mä oon ainaki joka kerta Hervannassa käydessäni törmänny aina johonin hörhöihin ym. sielä. Varsinkin siinä ostarin alueella... Mikä Duo vai Dumbo ny olikaan

Mut varmasti ihan kivaakin aluetta siellä "ulkopuolella"
Niin se kyllä varmaan on joka paikassa, ettei niitä hörhöjä pääse karkuun mihkään... Jossain niitä on vaan enemmän ja jossain vähemmän.
JA: Eikös just jossain uutisoitu, että Nekalassa tapahtuu eniten rikoksia Tampereella?? Kun listattiin Suomesta noita paikkoja...???