Hups, onpas tänne tullut paljon viestejä...
Mulla on huomenna ensimmäinen lääkäri, kuunnellaan ekan kerran sydänääniä. Jännittää niin perkuleesti. Joku vaisto sanoo, että kaikki on hyvin, mutta tieto lisää tuskaa ja pelkään keskeytynyttä keskenmenoa ja vaikka mitä.
Jaa, täällä on joku muukin, joka sosiaalialalla työskentelee...Tai mä vasta opiskelen lähihoitajaksi. Parin viikon päästä alkaa kuulemma aika rankka työharjoittelujakso, täytyy ilmeisesti kertoa siellä tästä raskaudesta. Yövuorojakin siellä tarttis tehdä ja ällöttää jo valmiiksi. En tiedä sitten saisinko niistä ""vapautuksen"" tän raskauden takia?! Olen kuullut, että hoitoalalla raskaana olevat ei tee yövuoroja, jollei halua, kun on fyysisesti niin raskasta. Täytyy selvittää asia.
Kävin katsomassa Hennesissä äitiyshousuja, yhdet farkut oli ihan kivat päällä. Vielä en kuitenkaan osta, mutta hyvä tietää, että jostain sitten löytyy halvalla. Mä kun en ole mikään pulkannaru ruumiinrakenteeltani, niin joskus on hankalaa löytää kivoja housuja :/
Joo, ystävistä tosiaan olis pulaa täällä Tampereella...Olen muualta muuttanut tänne eikä näin aikuisiällä ole niin helppo ystävystyä. Olen oikeastaan saanut vaan ns. pinnallisia kavereita, vaikka olen omasta mielestäni ihan normaali mukava tyyppi. Varsinkin se aika pelottaa, kun vauva on syntynyt; kahdestaanko me kaikki päivät möllötetään...Eihän se ole paras mahdollinen tilanne vauvallekaan. Silloin olis kiva lähteä kaupungille kahville tai mennä jonkun luo kylään ja toki myös näin odotusaikana.
Viikkoja nyt 12+4.