Tamperelaiset!! Juhlapukuasiaa!! =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rahaton kaaso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rahaton kaaso

Vieras
Lähden tänään tampereelle ostoksille kun pitää ostaa kaason vetimet, eli juhlapuku, siihen joku huivi, laukku ja kengät. morsian toivoi violettia väriä, mutta sanoi ettei se oli mitenkään pakkojenpakko.
mulla olis tohon kokonaisuuteen säästettynä n.300euroa, riittääkö se edes mihinkään? :ashamed: olen työttömänä syksyyn asti ja rahat tosi tiukilla..

MISTÄ SIIS KANNATTAA KÄYDÄ JUHLAPUKUJA KATSOMASSA? :)

Vilassa on monesti nättejä mekkoja, eikä pahan hintaisia. Morsiusliikkeistähän kans löytyy, mutta voi olla hintavampia. Kiertele siinä keskustassa kauppoja, etköhän jotain löydä. :) Koska on häät?

kiitos kaikille! :)

mitä luulette riittääkö toi mun 300 mihinkään? en ole sitten vuoden 1999 ollut yksissäkään rippijuhlissa, häissä, hautajaisissa tms, eli silloin viimeksi ostanut juhlapuvun.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja rahaton kaaso:

mitä luulette riittääkö toi mun 300 mihinkään? en ole sitten vuoden 1999 ollut yksissäkään rippijuhlissa, häissä, hautajaisissa tms, eli silloin viimeksi ostanut juhlapuvun.... :D

Jos onnistut hyviä löytöjä tekemään, niin riittää. :D Nätin mekon nyt ainakin saat ja kengät. Eikä ne laukutakaan ihan älyttömiä maksa.

No riittää, hyvinkin. Kun vähän valkkaat saat tuolla rahalla puvun, kengät ja laukun. Mun mielestä et ole kovin rahaton :)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

No riittää, hyvinkin. Kun vähän valkkaat saat tuolla rahalla puvun, kengät ja laukun. Mun mielestä et ole kovin rahaton :)

olen mä, toi raha on vaivalla säästetty kevään aikana... :ashamed:
toivottavasti teen löytöjä!! =)

Minä suosittelen Halosta, varsinkin näin alennusmyyntien aikaan. Oon tehnyt sieltä hyviä juhlapukulöytöjä. Lisäksi Koskarin 3. kerroksen In Stock -liikkeessä on nuorekasta ja ei-niin-kallista vaatetta. Onhan siellä 3. kerroksessa sitten muitakin juhlapukuliikkeitä.

Yhteistyössä