tamperelaiset ja muutkin huomio

  • Viestiketjun aloittaja Taare
  • Ensimmäinen viesti
Taare
ajateltiin jos otettaisiin mammojen keskinäinen tapaaminen hyvän ruoan, juoman ja seuran merkeissä vielä tänä kesänä =)
olisiko kannatusta joko viikon 30 tai 32 viikonloppuna? ja varmaan se lauantai on parempi päivä
 
Mulle kävis tuo ekaks ehdotettu aika, mut mua ei kannata ottaa huomioon ollenkaan vaan päätätte ihan ilman mun kommentteja sen päivän... :D Viimeks joskus vuonna nakki ja kivi oli äititapaamisessa huimat neljä ihmistä, joten jos nyt olis enemmän innokkaita... :whistle:
 
Taare
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 22:43 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
Mulle kävis tuo ekaks ehdotettu aika, mut mua ei kannata ottaa huomioon ollenkaan vaan päätätte ihan ilman mun kommentteja sen päivän... :D Viimeks joskus vuonna nakki ja kivi oli äititapaamisessa huimat neljä ihmistä, joten jos nyt olis enemmän innokkaita... :whistle:
me pannaan paremmaks, oltiin 4kerroksen väkeä kanssa kaksin :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 22:37 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 22:36 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
Mitäs viikkoa me nyt eletään...? :whistle: :D
eli jos tuo la on hyvä päivä niin silloin vaihtoehdot olisi 29.7 tai 12.8 :D
Mulle passais tuo jälkimmäinen aika kun olen 29.7 kotkan suunnalla meripäivillä rymyämässä :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 22:45 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 22:43 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
Mulle kävis tuo ekaks ehdotettu aika, mut mua ei kannata ottaa huomioon ollenkaan vaan päätätte ihan ilman mun kommentteja sen päivän... :D Viimeks joskus vuonna nakki ja kivi oli äititapaamisessa huimat neljä ihmistä, joten jos nyt olis enemmän innokkaita... :whistle:
me pannaan paremmaks, oltiin 4kerroksen väkeä kanssa kaksin :D

:LOL: No, teitähän oli monta...Se oli itse asiassa se viimesin tapaaminen minne munkin oli tarkotus saapua, mutta pohjien ottaminen veny vähän pidemmäks. ;) Vai mitä, Änkeröinen... :whistle:
 
Änkeröinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 22:50 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 22:45 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2006 klo 22:43 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
Mulle kävis tuo ekaks ehdotettu aika, mut mua ei kannata ottaa huomioon ollenkaan vaan päätätte ihan ilman mun kommentteja sen päivän... :D Viimeks joskus vuonna nakki ja kivi oli äititapaamisessa huimat neljä ihmistä, joten jos nyt olis enemmän innokkaita... :whistle:
me pannaan paremmaks, oltiin 4kerroksen väkeä kanssa kaksin :D

:LOL: No, teitähän oli monta...Se oli itse asiassa se viimesin tapaaminen minne munkin oli tarkotus saapua, mutta pohjien ottaminen veny vähän pidemmäks. ;) Vai mitä, Änkeröinen... :whistle:

Älä kuule ala mua syytteleen :LOL: :LOL: :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 20:07 Sleepyhead kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 15:25 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 22:44 Sleepyhead kirjoitti:
Mulle ei käy toi 12.8, kaverin häät silloin.

Mekin mennään sillon kaverin häihin... :wave:

Minnepäin?
En itse asiassa tiedä ees tarkkaan mitä paikkaa se on, mut veikkaisin Ylöjärvee, tai ainakin siinä lähettyvillä...
 
Mennäänkö siihen kojoottiin syömään, siellä hyvä ruoka ainakin, ja siitä on sitten helppo jatkaa melkein mihin vaan, kun keskustassa ollaan?

Mä olen ollut viimeksi tälläisessa tapaamisessa Grillissä, tosin sekin on hyvä paikka, eli ihan miten päätätte.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2006 klo 00:30 NeitiNasu kirjoitti:
Mennäänkö siihen kojoottiin syömään, siellä hyvä ruoka ainakin, ja siitä on sitten helppo jatkaa melkein mihin vaan, kun keskustassa ollaan?

Mä olen ollut viimeksi tälläisessa tapaamisessa Grillissä, tosin sekin on hyvä paikka, eli ihan miten päätätte.

Millaisia paikkoja noi on? Missä? Oisko mitään linkkiä noista?
 

Yhteistyössä