Liittyisin mielellään mukaan joukkoon =)
Äitivm84 Kiitos pinosta :flower: Ois kiva, jos voisit tohon sun avaus tekstiin ekalle sivulle kerätä meistä sellaisen pinon?! Vois olla vaikka nimimerkki ja jotain tietoa, ni vois olla esim. näin:
Tiuhti83 = Tampereen Härmälästä, 03/06 syntyneen pojan äiti ja LA 11.2.2013
Tuossa yllä olevassa rimpsussa tulikin oma esitelyni =)
Mä kävin lasketunajan määrityksessä, koska ennen raskautta olleet menkat oli epätavallisen niukat, niin neuvolasta laitto lähetteen keskusäitiysneuvolaan LA:n määritykseen. Siellä kävinkin sitte kolme kertaa ennen, kun lääkäri sai lasketunajan määriteltyä...ei kyllä haitannu yhtään käydä pikkusta kurkkimassa useamminkin :heart: Kolme ultraa, yksi neuvola käynti ja sikiöseulonnan verikokeet on siis takana! Np-ultra ois seuraavana edessä 31.7...jee ei malttais odottaa! Mä haluisin kauheesti tietää onko masussa tyttö vai poika ja elättelen toiveita, että jos jo np-ultrassa näkyis jotain...vaikka tiedän, et ei varmaan vielä! Esikoisesta en missään nimessä halunnu tietää kumpi tulee, mutta poikaa toivosin ja poika olo oli koko raskauden. Nyt ois toiveissa tyttö ja tyttö olokin on ollu alusta asti, mut haluisin jo kovasti tietää, että kumpi siellä sitten oikeasti on, vaikka ei tuon nyt niin väliä, koska poika haluis pikkuveljen, ni ainakin jonkun sukupuoli toive toteutuu
Me ollaan kerrottu läheisimmille ystäville, mun pojalle, miehen vanhemmille ja lauantaina ois tarkotus kertoa mun äidille, isäpuolelle ja veljille ja elokuun alussa mun isälle, kun sillä on 60v. synttärit. Mun molemmat vanhemmat asuu 200km päässä ja tietenkin ihan eri suunnissa, ni on pakko vähän sumplii tällee!
Mistäs muusta oli keskusteltu...ainiin lääkkeistä! Mulla ei ole mitään lääkitystä paitsi minisun mama vitamiinejä syön nyt. Poikaa odottaessa oli raskausajan diabetes ja siihen sillon insuliinit...katotaan kuinka tässä raskaudessa käy?!
Tiuhti ja Tipi RV10+3