Heippa,Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:Elikkätäs.. täällä ois 27v esikoistaan oottava mamma. Rv 38+0 rikkoutu tänään ja tässä ny ootellaa sitte et koska meitin pallero meinaa ulostautua tähä maailmaan.
Oon kans naimisissa niinkun tuo Pumpulikin tuohon kertoi ja tätä tosiaan ähellettiin parisen vuotta kunnes hoidoilla tultiin raskaaks. Kiva ois ottaa tavaks treffailla muitakin mammoja jossain. Me asutaan Tampereen naapuri kaupungissa ja auto löytyy millä pääsee kulkemaan.
Itsellä täällä kaksplussassa parikin oma perustettua pinoa, mutta siellä ei ole kuin yksi Tampereen läheltä. Voin kyllä hänellekin vinkata tästä, jos hän haluaisi liittyä remmiin.
Tuolla ylhäällä missä on kirjautumistiedot, on myös kohta yksityisviestit. Sitä kautta pääsee y-viesteihinAlkuperäinen kirjoittaja syysmasuäityli:Hei! Ajattelin kans liittää itseni tänne kun kaipailen seuraa muista odottajista. Minulla laskettu aika on syyskuussa ja olis taas äitiyslomalla kiva nähdä muitakin samassa elämäntilanteessa olevia. Meillä on myös 3v ja 5v lapset joille samanikäisten lasten seura olis mieluisaa. Itse olen 29v ja asustellaan itä-tampereella. En ole perehtynyt miten yksityisviestejä laitetaan joten minulle voi kirjoitella jenifer80@gmail.com