tampereen mammat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tallukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa!

Oletko saanut yhtään ystävää tätä kautta? Olen seurannut sun ilmoittelua jo jonkin aikaa. oletko tietoinen, että susta liikkuu ikäviä faktoja pitkin kaupunkia?(ja se on jo saavutus!) Jotkut tutut ovat sinua tavanneet, mutta niistä ei kehittynyt ystävyyttä. Ja kaikilla oli sama "selitys": vaikutit oudolta, plus sun lapset ei ollu koskaan mukana. Miksi haluat äiti-ystäviä, jos et ota edes omia lapsia mukaan? En missään nimessä halua loukata sua, mutta olisi jo aika katsoa peiliin. Ja ehkä luovuttaa, jos ystäviä ei tule.

Moikka. En ole Tampereelta, mutta ystävää vailla kuitenkin. Olen Lopelta, Riihimäen lähettyviltä. Itselläni kaksi lasta. Mullakaan ei ystäviä/kavereita ole näillä seuduilla. Kirjoittele jos yhtään kiinnostuit! Niin ja olen vm.-79.

Leena

No, jospa omituinenkin voi löytää toisen yhtä omituisen ja ystävystyä? Miksi ulkopuolisen pitää puuttua asiaan? "Faktoja kaupungilla" sanoisin mielummin, että huhuja. Kyllästynytkin varmaan tietää, että usein kaupungilla liikkuvat jutut ovat kaikkea muuta kuin faktaa... Asiasta en tiedä sen enempää, enkä mitään huhuja ole kuullut, mutta jotenkin "Luovuta jo" oli aika ilkeästi sanottu! Se on sitä, vaikka lisäisi perään minkä "En halua olla ilkeä" tms. kommentin :( .

Joo ja saman sähköpostiosoitteen takana on lukuisia eri nimimerkkejä ja alkuvuodesta tähänpäivään on muuttunut lasten ikäero ja toisen sukupuolikin..?? minäkin olen hiukka ihmetellyt. ja sama sp-osoite kirpputorilla myy ja lahjoittaa tavaraa, muttei kuitenkaan... jos olet yksinäinen saat varmasti seuraa täältä vaikka olisit rehellinen, eivät kaikki äidit halua kaveriksi vain äitejä.

eipä ole nimimerkin " Tallukan " lasten iät muuttuneet, tai siis kyllähän kaikille ikää tulee kokoajan lisää. Kaikki saavat ihan rauhassa hakea täältä seuraa itselleen ja lapsilleen, kenelläkään ei ole siihen mitään helv...sanomista!!!!Tunnen itse kyseisen äidin, ja hän on mielestäni ihan mukava. Kaikki eivät toki voi tykätä kaikista, eikä pidäkkään, mutta antakaa kaikille oma rauha etsiä uusia ystäviä!!!

Oli pakko ottaa kantaa, koska alkoi tosissaan vit...toi teidän nalkutus!!!!!Eläkää te kaikki muutkin vain sitä omaa elämää:) Hyvää loppuelämää teille kaikille!!

Taitaapa "tallukka" kirjoitella noita kommentteja mut vaihtaa vaan nimimerkkiä, tosi fiksua :/ Ja tosiaan on monella pistänyt silmään toi nimimerkkien vaihtuminen, aina kun "etsii ystävää" niin joka kerta eri nimimerkki, en ymmärrä :\| ja noita ilmotuksiakin on jonkin verran ja aina on vähän "hienosäätöä" tekstissä. Joo mikäs siinä jos ystävää on vailla, täähän on vapaa maa, mut miks ei voi sit olla oma aito ittensä vaan joka kerta "eri tyyppi" ja eri jutut??
Ja itsekin voin sanoa, että niitä puheita tosiaan liikkuu täälläpäin, asustelen ihan täs lähellä. Kerran meinasin itsekin vastata tollaseen ilmotukseen mut kaveri varoitti ettei kannata, yks tyhjänkans koko juttu. Jokainen tyylillään, sanotaan, mut rajansa kaikella! Ei muuta kun hyvää loppukesää kaikille ja moikataan jos törmätään puistossa, tallukka :whistle: (vaik harvemmin sua missään näkee)

asiasta en tiedä mitään, mutta alkoi kuitenkin kiinnostaa että mitähän nämä juorut sitten oikeastaan ovat? En tunne kyseistä henkilöä, enkä ainakaan näiden kirjoitusten jälkeen taida haluta tunteakaan... kuitenkinon aika ikävää, jos nämä jutut eivät todellakaan pidä paikkaansa, vaan henkilö on vaikka kauhean ujo tai jotain ja siksi vaikuttaa oudolta. Kertokaa nyt jotain konkreettista! Eikä vaan "että juoruja liikkuu".

Yhteistyössä