Tampereen keskustorin joulutori vai Helsingin Espan Tuomaan markkinat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen ajatellut joulun alla mennä käymään jommassa kummassa noista tapahtumista kun sopivasti Tampereen ja Helsingin puolivälissä asutaan. Kumpaan noista ennemmin kannattaisi mennä?

Alkuperäinen kirjoittaja alkup.";22361126]Kiitos tiedosta. Onko Tampereella ennen joulua jotain muita myyjäisiä tms. joissa kannattaisi käydä?[/QUOTE] Kurkkaa [URL="http://www.tallipiha.fi/:
Tallipihan[/URL] sivut , sielä saattaa olla jotain myyjäisiä ennen joulua vielä.

[QUOTE="alkup.";22361136]Näyttävät olevan 7.-22.12. Onko tuolla mitään "köyhemmän" kukkarolle sopivaa?[/QUOTE]

En tiedä, minä itse en ollut viime vuonna, mutta muilta kuulin. Tyttö osti joulupiparille tehdyn piparitalon, ja se maksoi 5 e. Minusta aika paljon. SIitä huolimatta haluan mennä ostamaan jonkun tontun sieltä tänä vuonna.

Tampereella on 11.12. aamulehden joulumyyjäiset Tampere talossa. Ite käyny useampana vuonna, ja on mielestäni kiva tapahtuma, joskin kamalasti porukkaa. Mut aina on kivoja joulujuttuja mukaan tarttunut sieltä.

Ihmettelin töihin mennessä mitä bajamajoja sinne Senaatintorille oli pykätty, mutta sitten tajusin että siellähän on ne Tuomaan markkinat tänä vuonna. Ihmeen kalsa tunnelma siellä, ei juurikaan jouluvaloja. Tampereen joulutori on aivan riittävän kokoinen ja tunnelmaltaan ihan toista luokkaa.

Yhteistyössä