Tampereelta tai lähistöltä

  • Viestiketjun aloittaja Niiskuliini
  • Ensimmäinen viesti
Niiskuliini
Hei!

Ystävänpäivä lähestyy :flower:

Tehdään pino ketkä kaipaa uusia kavereita vaikka kahvittelun, shoppailun tai vaan höpöttelyn merkeissä ;)

Laita meiliosoite niin helpompi ottaa yhteyttä

Hyvää Ystävänpäivää kaikille =)

 
Täällä yksi, joka mielellään tutustuisi uusiin ihmisiin :wave: Olen 26v. pari vuotta sitten Tampereella muuttanut odottava äiti.

Unohdin laittaa sähköpostiosoitteeni eli hemuli101@hotmail.com<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 17:31 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
24 vee äiti ja lapset 1kk poika sekä tyttö 2 vee täältä Ylöjärveltä huhuilee uusia tuttavuuksia.. :wave: Yv:tä odotellaan.. :D
Me kanssa Ylöjärveltä ja haluttais puisto ym. kavereita!!
Laitatko suklaasyöppö meiliosotetta niin voin laittaa viestiä ja muutkin joo... :)
 
=) Anteeksi hätiköity viestini..otetaan uusiks. Minä 26v. ylöjärveltä ja poika kkohta 2v. Kaivattaisiin kavereita puistoilun ja muun kivan merkeissä =) suklääsyöppö ja pipsa 1 :wave: :wave:
 
(Anteeksi hätiköity viestini..otetaan uusiks. Minä 26v. ylöjärveltä ja poika kkohta 2v. Kaivattaisiin kavereita puistoilun ja muun kivan merkeissä..)

Vihdoin sain itelleni postin :D
Mulle saa kirjotella osotteeseen: miimu80@luukku.com
=) :wave: :wave:
 
Täälläkin on yksi tamperelainen äiti ja tyttö 8kk, jotka mielellään tapailisi myös muita äitejä ja lapsukaisia.. :) Oletteko jo tapaillut toisianne, jotka tähän viestiin on vastaillut? Olisi kiva liittyä seuraan myös =)
 
äiti tampereelta
mekin kovasti kaivataan uusia ystäviä,olen rento ja nuorekas,21v. 2 lapsen, 3v.pojan ja 8kk tytön äiti,hervannassa asustellaan =) olisi kiva saada seuraa kaupungille kahville,shoppaileen,leikkimään,puistoon,lenkille..olen kotiäitinä ainakin vuoden verran vielä,kaikki kaverit on lähtenyt töihin/opiskeleen :( ja meillä päivät menee aika samaa rataa,ollaan asuttu vasta vuoden verran tampereella,mies tekee pitkiä päiviä eli uudet kaverit on enemmän kuin tervetulleita! =) mailaile os.pupu_07@suomi24.fi
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2007 klo 23:59 äiti tampereelta kirjoitti:
mekin kovasti kaivataan uusia ystäviä,olen rento ja nuorekas,21v. 2 lapsen, 3v.pojan ja 8kk tytön äiti,hervannassa asustellaan =) olisi kiva saada seuraa kaupungille kahville,shoppaileen,leikkimään,puistoon,lenkille..olen kotiäitinä ainakin vuoden verran vielä,kaikki kaverit on lähtenyt töihin/opiskeleen :( ja meillä päivät menee aika samaa rataa,ollaan asuttu vasta vuoden verran tampereella,mies tekee pitkiä päiviä eli uudet kaverit on enemmän kuin tervetulleita! =) mailaile os.pupu_07@suomi24.fi
Heippa!

Mulla ei jostain syystä nyt toimi sposti mutta me asustellaan kuljussa ja mä olen 22 ja poika 3v ja tyttö synty reilu 2vkoa sitte <3
Meillä isi tekee kans pitkää päivää ja meijän päivät on kans sitä samaa joten ois kiva tavata uusia tuttavuuksia kun mekin vasta pari vuotta täällä asuttu ja eihän tästä hervantaan pitkä matka ole saati treelle taikka ideaparkkiin kierrokselle. Onkos sulla autoa käytössä....??? Mutta kirjottele kaisasi@jippii.fi niin kirjotan takas kun vain saan postin toimiin..
 

Yhteistyössä