Tampereella vk 18

Do dii...Minnekkäs sit mennään reffeille, jos nyt tää tapaaminen on voimassa?!? Olis kiva pihallakin päivää paistatella, jos sää sallii, mut mua ei ainakaan ihan hirveesti innosta se pikkukakkosen väkipaljous näin tapaamisen merkeissä. Oliskos jotain muuta kivaa pientä hiekkalaatikon reunaa minne mennä kökötteleen vai ollaanko kahvila linjoilla edelleen?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 19:24 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
Do dii...Minnekkäs sit mennään reffeille, jos nyt tää tapaaminen on voimassa?!? Olis kiva pihallakin päivää paistatella, jos sää sallii, mut mua ei ainakaan ihan hirveesti innosta se pikkukakkosen väkipaljous näin tapaamisen merkeissä. Oliskos jotain muuta kivaa pientä hiekkalaatikon reunaa minne mennä kökötteleen vai ollaanko kahvila linjoilla edelleen?
Tuo 12 sopii ainakin meille. Jos muillekin sopisi tuo kahvittelu niin hienoa :) meill ainakin enemmän inspistä sinne kun on niin pikkunen tuo likka. Voi tulla sanomista jos laitan liukumäkeen :D

Äkkiä nyt muutkin: mitä mieltä ja ketkä tulossa? Kohat käy niin että ollaan siellä kaksin ;)
 
Me tullaan siis ainakin...vähän jännitin et meneekö tolta isommalta toi kuume ohi, mutta tänään näyttää olevan jo terveempi päivä eli huomenna uskalletaan sitten jo tulla mukaan!!!Mikäs se paikka sitte ois ja oisko se aika sitte se 12? Ja lisää tosiaan porukkaakin sais tulla mukaan.....!!!!
 
Kun kaikki vaan koittaa siirtää "vastuuta" tapaamispaikan valitsemisesta muille niin minäpä sitten ehdotan: nähdäänkö taas kerran siellä Koskarissa? Jos jollain parempia ideoita niin puhukaa suunne puhtaaksi. :D

Jos käy niin nähdäänkö siellä 12 maissa? Voihan siitä sitten mennä ulos jos siltä tuntuu. ;)
 
Heh, mä tuun taas tänne sekotteleen hyvät suunnitelmat... :ashamed: :whistle: Ööö...tota...niin...Käviskös jos tavattas sittenkin siellä tullintorilla?! Mä nimittäin yritän kovasti olla karkki/suklaa/jätski lakossa ja tuo koskarin paikka on niiiiiin houkutuksille altis paikka, et sit meikäläinen sortuu.Meitä, kun ei oo kovin montaa vissiin tulossa huomenna niin uskalsin ehdottaa...Ei tuu niin monia vihasia katseita paikanvaihdosehdotuksesta... ;) Mä yritän olla sekaantumatta seuraavan tapaamisen aika ja paikkajärjestelyihin... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:53 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
Heh, mä tuun taas tänne sekotteleen hyvät suunnitelmat... :ashamed: :whistle: Ööö...tota...niin...Käviskös jos tavattas sittenkin siellä tullintorilla?! Mä nimittäin yritän kovasti olla karkki/suklaa/jätski lakossa ja tuo koskarin paikka on niiiiiin houkutuksille altis paikka, et sit meikäläinen sortuu.Meitä, kun ei oo kovin montaa vissiin tulossa huomenna niin uskalsin ehdottaa...Ei tuu niin monia vihasia katseita paikanvaihdosehdotuksesta... ;) Mä yritän olla sekaantumatta seuraavan tapaamisen aika ja paikkajärjestelyihin... :whistle:
tää sopii hyvin ainakin mulle. Entä muille?
 
Minä en todennäköisesti tule tänään, miehellä on vapaapäivä ja toivoisin että lähdetään shoppailemaan kunhan se tuolta herää.. Mut jos suunnitelmat muuttuu niin etsin teidät käsiini Tullintorilta!

Ja jos pohditte seuraavia tapaamisia niin meidän kotiinkin saapi tulla, siis asutaan parin korttelin päässä pääkirjastosta.
 

Yhteistyössä