No sun tyttö saa varmaan sitten seuraa mun kauhukakara pojastaAlkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 21:31 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:Mä kyllä pääsisin tulemaan nyt tulevana torstaina, mut tiedätte kyllä missä mä seison tuolla tullintorilla ku muut kahvittelee... Veikkaan, et tuo tyttö ei viime kertasen jälkeen suostu penkissä istuun hetkeekään ku pääsi viimeks jo niitten vempeleitten makuun. Mut, mä voin heilutella sieltä kauempaa. :wave: Ei vaan, kaippa sen viideks minuutiks sais istahtaan, tai ainakin toivossa on hyvä elää.
Mulle käy kyllä. Mitäs mieltä muut ovat? Niille jotka eivät pääse sovittuina aikoina, niin heitelkääpä ehdotuksia sopivammasta ajasta. Perjantaina sitten taas Vanilja ei pääsisi mukaan, mutta muita ehdotuksia?Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 09:24 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:Pitäisköhän näitä aikoja/päiviä viä jotenkin muokkailla, että muitakin pääsis viä mukaan?!? Kookostallekaan ei käyny kumpikaan päivä, joten olis se kiva, et edes jompaan kumpaan pääsis, jos kerran muuten on innokas lähtemään. Vai mitä tuumitte?!?
Sit mietin sellasta, et pitäskö mennä kuiteskin sinne Koskarin leffateatterin "kahvioon", kun siellä olis enemmän tilaa olla vaunujen kanssa ja paremmin mahduttais niin, et kaikki olis mukana jutuissa.
Elkäähän menettäkö hermojanne näille mun ehdotuksilleni....
Meille voi kyllä tulla, asutaan pääkirjaston ja Tiitiäinen-kirppiksen lähellä, ainut ongelma on että ennen hissiä pitää nostaa vaunut puoli kerrosta rappusissa ylöspäin, minä voisin kyllä tulla nostoavuksi sitten.Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 09:14 tutti kirjoitti:olisin sellaisen ehdotuksen heittänyt, että sopisiko joskus tapailla jonkun luona.