Tampereella taas?!

Mä kyllä pääsisin tulemaan nyt tulevana torstaina, mut tiedätte kyllä missä mä seison tuolla tullintorilla ku muut kahvittelee... :whistle: Veikkaan, et tuo tyttö ei viime kertasen jälkeen suostu penkissä istuun hetkeekään ku pääsi viimeks jo niitten vempeleitten makuun. :D Mut, mä voin heilutella sieltä kauempaa. :wave: Ei vaan, kaippa sen viideks minuutiks sais istahtaan, tai ainakin toivossa on hyvä elää. :whistle:


Ja, jos torstain kahvittelu ei saa suurta osanottaja määrää niin huristelette muut meille niin mä keitän kahveet. En kai vaan halua helpommalla ite päästä... ;) :D <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2007 klo 21:31 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
Mä kyllä pääsisin tulemaan nyt tulevana torstaina, mut tiedätte kyllä missä mä seison tuolla tullintorilla ku muut kahvittelee... :whistle: Veikkaan, et tuo tyttö ei viime kertasen jälkeen suostu penkissä istuun hetkeekään ku pääsi viimeks jo niitten vempeleitten makuun. :D Mut, mä voin heilutella sieltä kauempaa. :wave: Ei vaan, kaippa sen viideks minuutiks sais istahtaan, tai ainakin toivossa on hyvä elää. :whistle:
No sun tyttö saa varmaan sitten seuraa mun kauhukakara pojasta :D
 
Täälläkin oltaisiin kiinnostuneita muita äitejä ja lapsia tapaamaan :) mutta olisin sellaisen ehdotuksen heittänyt, että sopisiko joskus tapailla jonkun luona. meillä on tuo peni (3kk) kovin vaativa persoona, eikä kauaa viihdy vaunuissa hereillä ja sylissäkin saa aina pompotella :whistle: niin olisi kiva olla "rauhassa" ihan kotioloissa. tajusikohan joku mitä tarkotan :/
 
katsotaan jos päästäis jompaan kumpaan lasten kans ilmestymään?
mites muuten tuo pikkukakkosen puisto onko aikaa sovittu sille?
meillä lapset yleensä päiväunil 13-15 välil joten jos tullaan ni lähdetää sit ku meidän muksuil alkaa vauhti yltyä liiaksi. meillä kun on kans tollanen paha uhmis tyttö ikää 2v7kk ja lisäk tulis meidän alotteleva uhmis eli meidän 1v2kk poju. Eli vauhtia riittäee ei meilläkään juuri ehditä istuun... =)
 
Saattaa olla että me ei ehditä torsaina mukaan tapaamiseen...toi vanhempi neitin kun on sillon 12.30 asti hoidossa...eli en voi lähteä pelkästän toisen kanssa ja sit taas toisen kanssa oltais siä vasta liki kahta kun enste tarttis ruokkia se!Mutta varmaan sillon 3 päivä sitten kyllä taas tultais!Voi harmitus :/ !!!!!
 
Pitäisköhän näitä aikoja/päiviä viä jotenkin muokkailla, että muitakin pääsis viä mukaan?!? Kookostallekaan ei käyny kumpikaan päivä, joten olis se kiva, et edes jompaan kumpaan pääsis, jos kerran muuten on innokas lähtemään. Vai mitä tuumitte?!?


Sit mietin sellasta, et pitäskö mennä kuiteskin sinne Koskarin leffateatterin "kahvioon", kun siellä olis enemmän tilaa olla vaunujen kanssa ja paremmin mahduttais niin, et kaikki olis mukana jutuissa.


Elkäähän menettäkö hermojanne näille mun ehdotuksilleni.... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 09:24 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
Pitäisköhän näitä aikoja/päiviä viä jotenkin muokkailla, että muitakin pääsis viä mukaan?!? Kookostallekaan ei käyny kumpikaan päivä, joten olis se kiva, et edes jompaan kumpaan pääsis, jos kerran muuten on innokas lähtemään. Vai mitä tuumitte?!?


Sit mietin sellasta, et pitäskö mennä kuiteskin sinne Koskarin leffateatterin "kahvioon", kun siellä olis enemmän tilaa olla vaunujen kanssa ja paremmin mahduttais niin, et kaikki olis mukana jutuissa.


Elkäähän menettäkö hermojanne näille mun ehdotuksilleni.... :whistle:
Mulle käy kyllä. Mitäs mieltä muut ovat? Niille jotka eivät pääse sovittuina aikoina, niin heitelkääpä ehdotuksia sopivammasta ajasta. Perjantaina sitten taas Vanilja ei pääsisi mukaan, mutta muita ehdotuksia?
Ja mulle käy ihan hyvin myös leffateatterin kahvila, ei tuo meidän tyttö vielä liukumäkien sun muiden päälle ymmärrä :whistle:
 
SuklaaSyöppö
Taas mä täällä sähellän... B) Pitäisköhän toi torstai päivä pitää kummiskin samana ku siihen on enää niin vähän aikaa ja sit se jälkimmäinen muuttaa niin, et mahdollisimman moni pääsis?! Ja mitenkäs, jos tän torstain tapaamisen siirtäis vaiks siihen kahden aikoihin niin pääsis Pipsa joukkoineen mukaan, jos haluavat? Sopiikos se muille ketkä nyt pääsis tohon aikasempaan aikaan?


Eiköhän nyt riitä tää sähellys mun osalta... :LOL:
 
No niin, jos sitten pidetään kiinni siitä 26. päivästä. Ja jos sitten nähtäisiin joskus kahden maissa? Jos vaan kaikille käy?
Tai voidaanhan me sitten mennä jo silloin 13 aikoihin, kyllä Pipsakin sitten ehtii mukaan. Kyllä me siellä sen verran kauan istuksitaan =) <br><br>
 
Ehdotan että nähtäis to klo 13 ja myöhässä tulevat voivat liittyä joukkoon sitten kun pääsevät! Paikka on mulle ihan sama.. se Koskikeskuksen elokuvateatterin kahvio olis kyllä tilava ja silleen rauhallinen että voi järjestellä pöytiä mieleisekseen ja kuulee toisten puheet..
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.04.2007 klo 09:14 tutti kirjoitti:
olisin sellaisen ehdotuksen heittänyt, että sopisiko joskus tapailla jonkun luona.
Meille voi kyllä tulla, asutaan pääkirjaston ja Tiitiäinen-kirppiksen lähellä, ainut ongelma on että ennen hissiä pitää nostaa vaunut puoli kerrosta rappusissa ylöspäin, minä voisin kyllä tulla nostoavuksi sitten.
 
No niin nyt siis Koskikeskuksen leffateatterilla treffataan torstaina 26. päviä kello yhden pintaan. Myöhemminkin sopii tulla, joten Pipsakin pääsee mukaan.. Tietäähän kaikki missä paikka on? :D

käännetään kättä sitten siitä myöhemmästä tapaamisesta myöhemmin :whistle:
 
no me taidetaan sit jäädä odotteleen sitä pikkukakkosen päivää, kun siitä enemmän tiedetää?
meillä kun nuo lapset on jo molemmat omilla jaloillaan ni niitä ei pidellä paikoillaan kovin kauaa edes jäätelön voimalla ja tuol koskarin leffakahvios ei oikeen ole mitää virikkeitä joten katsotaan sitä puisto homma sitten=)
 
Niin.. Minäkin pääsen varmasti mukaan nyt torstaina, mutta mietin vaan että mulla tulis 2 isompaa ja hyyyvin energistä lasta mukaan ja mietin vaan että ei niitä yhden jäden kanssa saa pysymään paikoillaan!! :/ Noh, koitan saada myrkytettyä ne johonkin siksi aikaa jollei treffata siä tullintorin leikkipaikassa!!??
 
SuklaaSyöppö
Äh, meneepäs tää nyt sit hankalaks, ku mä taidan olla ainoo ketä ennemmin treffais siellä koskarissa ku tullintorilla tuon isomman kanssa. Ei muuten siinä tullintorissa mitään vikaa oo, mut ku se kahvila ei oo ihan siinä leikkipaikan vieressä niin mä en ainakaan voi tota tyttöö päästää yksin siihen leikkimään ja ite istua kahvilla. Mutta, mutta....Mä voin kyllä ootella sitä seuraavaa tapaamista niin voi Jutta ja nimimerkki, jota en muista, ottaa lapsukaiset mukaan niin pääsevät kahveelle ja leikkimään. Parempi mun on jäädä pois, jos sen myötä sit treffaatte tullintorilla ja kaks muuta lapsineen pääsee mukaan tilalle. Mun ei pitäny enää tähän ketjuun tulla säheltään, mut jos nyt vähän viä kuitenkin... :D
 
SuklaaSyöppö
Jutta Mä olin viime tapaamisessakin, joten nyt on sit sun vuoro mennä. :D Ja ihan itteni vuoks mä mieluummin pois jään, ku lähden sinne tullintorille juokseen poika sylissä ton tytön perässä härveliltä toiselle ku muut nauttii kupposista kahvilassa. Iteppähän oon vilkkaat geenini tohon tyttöön siirtäny... :whistle: ;) Me maltetaan oottaa sit seuraavaa kertaa... :hug:
 

Yhteistyössä