Tampereella taas?!

Tuo Pikku Kakkosen leikkipuisto on siis keskustassa kosken vieressä, osoitteeltaan Pellavatehtaankadun, Kyttälänkadun ja Rongankadun keskellä. Eli pääkadulta Hämeenkadulta käännytään sinne Taco Housen ja Koskipuiston Rosson kohdalta.

Varapaikasta: Se Koskikeskuksen elokuvateatterin kahvila olis ainakin tilava isommankin vaunurykelmän kanssa.

Ehdotelkaas päivämääriä!

Me ollaan tulossa Treelle jokatapauksessa 4.5 klo 11, kun meillä on sillon aika rokoteklinikalle. Edellinen päiväkin käy! :D
Puistosta Jere ei meillä vielä välitä, mutta vaunuissaan viihtyy varmasti, ainakin hetken! ;) Ei ihan viitti vielä hiekkikseenkään laittaa. :LOL:

Joo täältä kans ilmottaudutaan mukaan, minä ja tytöt 5kk ja 2,5v. Jos vaikka nyt muistettas ilmestyä paikallekin. :kieh:

Jos tuolla puistossa on aina pipona väkeä, niin kannattasko aatella jtn vähän rauhallisempaa paikkaa? Siis jossa löytäs sit oikeen "seurueen". ;) Ja sellasen toivomuksen viel heittäsin ilmoille kun ton uhmiksen kans oon liikenteessä että paikka vois sit olla viel sellanen että toi ei pääsis tekeen pahojaan, ainakaan ihan heti. :) Sais itseki istuu hetken rauhassa ilman et tarttee tapella neitosen kans... Varmaan kaikki ymmärtää nyt yskän. =)

Mut heitelkääs niitä päiviä niin minäkin katsastan kalenteria sopiiko meilleki vaiko eikö. Toi 3.5. pitäs ainakin käydä. <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 13:21 -SuklaaSyöppö- kirjoitti:
Mä ehdottelen jo ens viikon torstaita tai perjantaita... :D Mullako tylsää muka kotona... :whistle:

Onkos toi pikku kakkosen puisto se missä on aina ihan hirmuisesti porukkaa?
Mä voisin lähteä mukaan näille linjoille.. Mullakin on huippujännä ja tosi aikataulutettu elämä siis :whistle:
Ja mikäpä estää tapaamasta vaikka molemmilla viikoilla? Tulkoot paikalle ketkä jaksaa. Vai alkaako teitä nolottamaan jossei ole muuta elämää kun palstalaisten kanssa hengailu..? B)
Mä voin ainakin myöntää että olen mummoutunut tänne mökkiini lapsen ja elukoiden kanssa :D

Jutta harmaana
Jep jep. Mulle sopii ainakin näillä näkymin toi 3 päivä! Ja noi paikkaehdotuksetkin kelpaa.. Se kakkosen puisto on kyllä tosiaan aikas useasti täynnä, mutta kyllä sekin kelpaa jos enemmistö näin haluaa!

Elikkäs jos torstaina 27.4 treffattaisiin joskus 12-13 aikoihin jossain kahvilassa? Esim. Tullintorilla oli mielestäni hyvä paikka kun sisällä riitti tekemistä myös vähän vanhemmille. (Liukumäet sun muut)
Ja sitten vaikka seuraavana torstaina 3.5 voisi treffit pitää vaikkapa Pikku Kakkosen puistossa?

Tulkoon kukin sinne mikä tuntuu sopivammalta tai vaikka molempiin, on niin eri-ikäisiä lapsia. Meidän 5kk tyttö tuskin esim. puistossa kauaa viihtyy jollei satu sopivasti nukahtamaan.. :)

Ilmoitelkaahan saako ajatus kannatusta ja kumpaan tapaamiseen olisitte lähdössä.. Me oltaisiin tytön kanssa tulossa ainakin kahvittelemaan :wave: <br><br>

Yhteistyössä