M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no eipäs:Mun mielestä molemmat on juoppoja täynnä! Epilä ja lukonmäki nyt ainakin mulle tulee mieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja no eipäs:Mun mielestä molemmat on juoppoja täynnä! Epilä ja lukonmäki nyt ainakin mulle tulee mieleen.
Lukonmäessä vasta niitä retkuja on.
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja no eipäs:Mun mielestä molemmat on juoppoja täynnä! Epilä ja lukonmäki nyt ainakin mulle tulee mieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja no eipäs:Mun mielestä molemmat on juoppoja täynnä! Epilä ja lukonmäki nyt ainakin mulle tulee mieleen.
Ei lukonmäessä niitä kauheesti ole. Kaukajärvellä jonkin verran, muttta on tainnut rauhottua sekin siitä mitä oli 90-luvulla.
Vehmainen / leinola on hyviä alueita. Sitten Annalakin on nykyään ihan mukava. Itse olen Annalassa lapsuuteni viettänyt, mutta sillon oli vähän levotonta. Nykyään se "uusi" puoli on ihan hyvää lapsiperheelle. löytyy myös 2 kouluakin ja päiväkodit läheltä. Yläaste on Kaukajärvellä ja myös muutakin kauppaa sun muuta. Hervannan ostoskeskus on lähellä ja sieltä pääsee helposti kaupunkiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Minkälaista aluetta on Onkiniemi?
Alkuperäinen kirjoittaja bla:Sanoisin että Tesoma ja Nekala. <3
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja no eipäs:Mun mielestä molemmat on juoppoja täynnä! Epilä ja lukonmäki nyt ainakin mulle tulee mieleen.
Ei lukonmäessä niitä kauheesti ole. Kaukajärvellä jonkin verran, muttta on tainnut rauhottua sekin siitä mitä oli 90-luvulla.
Vehmainen / leinola on hyviä alueita. Sitten Annalakin on nykyään ihan mukava. Itse olen Annalassa lapsuuteni viettänyt, mutta sillon oli vähän levotonta. Nykyään se "uusi" puoli on ihan hyvää lapsiperheelle. löytyy myös 2 kouluakin ja päiväkodit läheltä. Yläaste on Kaukajärvellä ja myös muutakin kauppaa sun muuta. Hervannan ostoskeskus on lähellä ja sieltä pääsee helposti kaupunkiin.
minä myös annalassa lapsuutta/nuoruutta viettänyt.. oltaisko tuttuja? mun syntymävuosi on 82
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja no eipäs:Mun mielestä molemmat on juoppoja täynnä! Epilä ja lukonmäki nyt ainakin mulle tulee mieleen.
minä myös annalassa lapsuutta/nuoruutta viettänyt.. oltaisko tuttuja? mun syntymävuosi on 82
Täällä ollaan 85 vuotias.Hyvin paljon mahdollista, jos annala on kyseessä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Minkälaista aluetta on Onkiniemi?
No siinä on Näsijärven ranta ja Särkänniemi lähellä, Hoplop ja Elixian kuntokeskus. Mun käsittääkseni aika kivoja asuntoja siellä. Pääsee nopeasti keskustaan, aikuiset kävellen ja lasten kanssa ehkä bussilla tai autolla kun eivät välttämättä jaksa kävellä.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja no eipäs:Mun mielestä molemmat on juoppoja täynnä! Epilä ja lukonmäki nyt ainakin mulle tulee mieleen.
Täällä ollaan 85 vuotias.Hyvin paljon mahdollista, jos annala on kyseessä.
![]()
sulla on lapsetkin samana vuonna syntynty ku mullatuttuja siis oollaan
![]()