Tampereella odotus- & imetysvaatteiden ompelua

Tampereella olis tarkoitus kokoontua joku päivä Napapiirin tiloihin Kalevaan ( www.lapsiperhe.net/napapiiri ) ja ommella porukalla odotus- ja imetysvaatteita itselle niin että käsityötaitoisemmat voivat neuvoa tumpeloita. Päivämäärä ja kellonaika on tarkoitus päättää pe 25.1., jos kiinnostaa niin minuun voi ottaa yhteyttä yv:llä, kysellä lisää ja kertoa omat aikataulutoiveensa! Sanaa saa levittää!

Tämä ei siis ole mikään kaupallinen juttu vaan tällanen tee-se-itse-henkinen hommeli, kaavoja tuodaan paikan päälle mutta kankaat saa jokainen ostaa ite.. Ainakin itsellä lojuu kotona useampiakin aloitettuja vaatekappaleita, mutta ehkä ryhmässä yhdessä tehden ja vaikeisiin kohtiin apua saaden olis jopa mahdollista saada odotuspaita valmiiksi ennen vauvan syntymää. :)

LISÄYS: PÄIVÄMÄÄRÄT ON SITTENKIN VALITTU JO NYT, NE ON TIISTAI 29.1. JA TIISTAI 5.2. KLO 10-15 VÄLINEN AIKA.
 
Omia koneita vois tuoda paikalle jos mahdollista, jos ei niin sit vuorotellaan niiden koneilla jotka on tuotu paikan päälle. Mulla itellä on tosi surkea ompelukone (vaan suora tikki toimii, siksakki ei), mutta ihan hyvä saumuri, jos joku vaan osaa laittaa siihen säädöt kohdalleen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
LISÄYS: PÄIVÄMÄÄRÄT ON SITTENKIN VALITTU JO NYT, NE ON TIISTAI 29.1. JA TIISTAI 5.2. KLO 10-15 VÄLINEN AIKA.
voi kakka, enhän mä pääse. viikolla ei autoa päivisin käytössä ja toi pieni taaperoikäinen olis vaan tiellä... kyllä harmittaa.

 
Anuuu harmi, ois ollu mun taaperolle seuraa.. Siellä on siis sellanen sali jossa leluja, iso tyynypino, trampoliini ja iso jumppapallo, joten jos tulee lapsia mukaan niin ei heillä käy aika pitkäksi; mikro eväiden lämmitykseen ja kahvin- ja teenkeittely mahdollisuus jne.

Lampukka juu ihan avoin tilaisuus on, ihan tällanen epävirallinen juttu.. Me siis käydään tuolla paikassa muskarissa ja perhekahvilassa ja kun kotona en ite saa mitään aikaseksi ja taapero roikkuu kimpussa jos yrittää levitellä kaavapapereita lattialle, niin ajattelin varata tuon paikan ja toivoa että jotain muita tulee mun seuraksi ompelemaan, varsinkin sellaisia joilla ois ylälasteaikoina ollut tekstiilityöt puutyön sijaan valinnaisena.. Oon ite ommellu tähän asti lähinnä kestovaippoja, joten jostain paidan päänreunan ompelusta nätisti tms mulla ei ole mitään hajua, ois kivempi pähkäillä tollasia yhdessä.
 

Yhteistyössä