Tampere

Onpas täällä hiljasta...Me vasta aamusella päätetään lähdetäänkö mukaan vai ei. Riippuu ihan ilmasta ja siitä millä tuulella nuo lapsukaiset heräilee. Välttämättä en lähde kahvilaan istuksiin (juokseen), mut sen näkee sit huomenna. B)
 
Kyllä jää tää nyt väliin.. :(
Likka vasta alkaa heräilemään kun meni pipariksi tuo yö, tai no joo nukahtihan tuo jo oikein puol kahden maissa :kieh:
Tuskin lähdetään mihinkään känkkäränkkäröimään, parempi onni ensi kerralla :wave:
 
Juu, eipä sitä hirveesti huoltokatkon aikana pystyny kirjotteleen. :kieh: |O Noh, mut ei mekään sit menty paikalle, ku en oikein tienny lopullista ajankohtaa ja muutenkin tuo yleisveetutus on aikas maximaalista luokkaa tällä hetkellä, joten musta ei olis ees seuraa ollu. Mut, jospa saatais ens kerralla toimiva tapaaminen ilman huoltokatkoksen aiheuttamia katkoksia...
 
Meille ei käy huominen, mutta muuten ilmeisesti ei ole mitän ensiviikolla!Mutta älkää laskeko meidän varaan meinaan voi olla ettei muutenkaan lähdetä jos ollaan menossa kahvilaan kun noi neidit ei pysy siellä kyllä paikoillaan ja varsinkin tää pienempi neiti on nyt sellasessa meno vaiheessa et sitä ei pidättele lattioilta poissa millään :LOL:!
 
Meille käypi maanantai, tiistai, tai keskiviikko. Ihan miten vaan sovitaan! :D
Huominen tosin saattaa tulla liian äkkiä.. Olisko se tiistai?
Pulla&kahvi kuulostaa hyvälle! :p
Olisko se Stockan kahvila hyvä paikka? Vaikka kello 11? =)
Tullintorilla ollaan menossa käymään jokatapauksessa, niin sekin vois olla ihan kiva?! :D
 
Voi itku!! Minä en ole ollenkaan hokannut muutoksen jälkeen tulla kattoon uutta tapaamista!! :headwall:
Oliko mukavat tärskyt tänään?? Koskas nähdään uusiks? :D Sillain reilummalla porukalla et voin ottaa noi isommatkin riiviöt mukaan?
Niin ja Jupida, se olin minä joka oli kans Yjärveltä. :wave:
Mut hei oikeesti olis mukava taas nähdä, joten kun ihmiset palailee juhannuksen vietosta niin vois vaikka sopia jotain päivää!!??
 
Kunhan päätette uudesta tapaamisesta niin voisko joku laittaa siitä mulle yksityisviestiä, nimittäin käyn nykyään Kaksplussalla oikeestaan vain kerhoilemassa joten en muista tulla tänne katsomaan vaikka tapaamiset kiinnostaisikin!
 

Yhteistyössä