Tampere

No niin, nyt on tän päiväset päiväkahvit juotu ja uutta tapaamista kehiin niin muutkin ehtii mukaan. Oliskos innokkaita lähtee vaiks johonkin nurmelle istuun ja nauttiin omia eväitä, piknikille siis?!? :D Tai jotain muuta vaihtoehtosta tuon kahvilassa istumisen sijaan. Toki voidaan järkätä kahvilatapaaminen että ulkoilutapaaminen. B) Mitäs tuumaa muut? Oliskos hyviä ideoita?

:wave:
 
Mie niin haluisin lähteä mukaan,
mut olen niin onneton tissittelemään tuota meidän neitokaista istuen.
Toki kai sitä vois heittäytyä nurmelle makuulleenkin. :LOL:
Pitäis varmaan ottaa oikein teho-opettelu tuossa istualtaan imettämisessä...

-mennis ja "Elsa" 4vko-
 
Me ollaan ehdottomasti mukana jos vaan aika passaa. Tullaan takaisin kotiin meinaan vasta tiistaina. Eli jos ke-to olette jotain suunnittelemassa niin ollaan tytön kanssa tulossa kanssa paikalle :D
Ja ulkona treffaaminen näillä säillä kuulostaa hyvältä :wave:
 
Moiksis täältäkin,
Mekin tullaan mikäli vaan maisemissa ollaan. Todennäköisesti myös me ei olla maanantaina Tampereella mutta loppuviikkoon jos päädytte niin mekin tullaaan.
Ja ehdottomasti ulos jos vaan ilmat sallivat.

Nähdään :wave:

Niin ja ada07 tervetuloa vaan mukaan. Minäkin vasta kerran mukana ollut eli kivaa vaan kun tulee muitakin "uusia" =)
 
Olisko ens viikon keskiviikko hyvä päivä? B)
Mä en noista Tampereen nurmikko alueista niin tiedä, mut olisko Rosendahlin rantsu liian kaukana? Tai sit koskenrantaan keskustorin liepeille? Löytyisköhän noista tasasta/varjoista aluetta?

Kaikki uudet ja vanhat vaan joukolla mukaan!!! :D
 
Tere,

Mekin voitaisiin tulla ensi viikolla ihan mikä päivä vaan.
Rosendahlin ranta on varmaankin tosi kiva mutta aika kaukana. Minä olen bussilla tulossa ja en tiedä onko sinne hankala tulla sitten.
Mutta en kyl tiedä oikein rantsuja tai nurmikkopaikkoja kauheesti....
Missä tuo Hatanpään puisto on? Onko soutukeskuksen lähellä?
Koskenranta on ainakin tuttu paikka ja keskustassa.

Seurataanko ilmojakin vielä kun eix ensi viikoksi luvattu viileämpää ilmaa....

Kiva kun on paljon tulijoitakin :)
 
En tiedä missä on soutukeskus :) mutta siis tarkoitin siinä niemessä olevaa puistoaluetta, terveyskeskuksen takana.Siellä on mm.se ruusutarha. En muista kyllä tarkalleen onko siellä hyviä piknik paikkoja mutta muuten oli tosi kaunis alue.
 
Meille käy hyvin keskiviikkona niinkuin Poio ehdotti, entä muille? Mä kallistuisin kyllä ennemminkin johonkin Koskenrantaan tai lähemmäs keskustaa. Hatanpäällä voi olla kanssa ihan nättiä, mutta aikamoinen kävylymatka sitten kun bussilla tulee. :whistle:
Ja jos iskee joku "hätä" niin pääsee nopeasti johonkin sisälle tai kotiin jos tarvis. :D
 
Heipsistä, minäkin olisin uutena mielellään tulossa mukaan tapaamiseen. jupidan taisinkin jo tavata bussissa kun oli matkalla edelliseen tapaamiseen :wave:

En tiedä mistä päin tamperetta ihmiset on ja siis onko tämä liian kaukana mutta hervannassa on mukava leikkipuisto ihan siinä hervannan keskustan vieressä. Ahvenisjärven puistosta löytyy kivat vauvakeinut, hiekkalaatikot sun muuta, kaupatkin on tosiaan lähellä jos evästä haluaa ostaa.
Sitten jos hieman jaksaa kävellä niin suolijärven rantakin on mukava paikka. Siellä on kunnolliset vessat hanoineen joten kakkapepunkin pesu onnistuu.
 
Tervetuloa mukaan Catnip :wave:
Ihmiset tulee osa kauempaakin, SuklaaSyöppö ja Pipsa esim. Ylöjärveltä. Varmaankin nuo Koskarin alaovet olisi hyvä paikka tavata, ainakin meidän mielestä. Voitaisiin sitten ihmetellä että mihin mennään. Ja me lähdetään mieluusti sitten vaikka sisälle kahvilaankin jos huonompi ilma sattuu osumaan kohdalle :D
 
Pipsa- nyt vähän asian vierestä: kahtoin tuota sun rohviilias ja rupesin pohtimaan että oottekos te ihan Tampereen puolelta? Jotenkin tuli semmonen mielikuva et olisitte ollut Ylöjärveltä, mutta taisittekin olla Katrin ja Nikon naapureita? Ajukoppa lahoaa ja kummat asiat mietityttää :whistle: :D
 
:(

En pääsekään keskiviikkona tapaamiseenne mutta toivon taas että seuraavaan pääsisin.
Unohdin kokonaan et ollaan lähdössä tiistaina siskon luo kylään kotikaupunkiini.

Pitäkää hauskaa ja hei ensi kerralla tulen =)

T: Sartsa
 
Sitähän voisi mennä johonkin McDonaldsin tyyliseen paikkaan kahvittelemaan, valitsee semmosen jossa on hyvä leikkipaikka. Tietääkö kukaan hyvää paikkaa? Itse kun en vielä ole niin noita leikkipaikkoja katsellut.
 

Yhteistyössä