Tampere

Mukana menossa taas :wave:
Paikka ok (ei tosin olla ennen oltu)
Viikolla 45 sopii, olisiko esim. Keskiviikko 9 pvä?
ja klo 13 jälkeen sopii myös, haen neidin 12.30 eskarista joten ei ihan tasan 13.00 ehditä mutta ei paljoa myöhästytäkkään :wave: :wave:

-peukku-
Jos ei porukka kovasti lisäänny (en tarkoita että uusia naamoja en kestäisi mutta menee helposti sellaiseksi karjamarkkinatouhuksi :D ) niin voisin varovasti luvata olevani mukana joko yhden tai kahden lapsen kanssa. :wave:

no voi kökkeli sentään!! mä painan klo 16 saakka töitä tuollon keskiviikkona :eek: enhä mä mihkää ukkoje kaa pääse :\|

jos viikonloppuna tavattas niin työssäkäyvätki pääsisi paikalle :D ois vaan niin mukavaa nähä ihmisii pitkästä pitkästä aikaa.. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 22:01 Taare kirjoitti:
kuinkas olisi vaikka 26 tätä kuuta lauantaina pikkujouut mammojen kesken. syömässä ja siitä sitten tuttuun tapaan illan jatkoja?
Vapaalta näyttää ainakin mun allakassa- eli sopii jos saadaan porukka kasaan :wave:

Pikkuväki harmaana
\
kuinkas olisi vaikka 26 tätä kuuta lauantaina pikkujouut mammojen kesken. syömässä ja siitä sitten tuttuun tapaan illan jatkoja?

pikkujoulut would be nice.. mut vkl-illat mulle huonoja kun oon 99% varmuudella töissä :/ mutta katsotaan.. ;)

tyttöjen äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 19:12 -peukku- kirjoitti:
Jos ei porukka kovasti lisäänny (en tarkoita että uusia naamoja en kestäisi mutta menee helposti sellaiseksi karjamarkkinatouhuksi :D ) niin voisin varovasti luvata olevani mukana joko yhden tai kahden lapsen kanssa. :wave:
Pakko nyt sanoo, että eipä kauheesti innosta lähteä mukaan jos mielipide on toi :/ että vaan muutamat ja tietyt äitit ovat tervetulleita, sen käsityksen tosta saan. No mutta pitäkää te hauskaa, josko me muut "ylimääräset" äidit tapaillaan toisaalla, jos ollenkaan :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 19:12 -peukku- kirjoitti:

:eek: \|O :headwall:

Kelpaankohan
Vähän samaa mieltä edellisten kanssa, eikö tuon valioporukan kannattaisi sitten sopia treffit keskenään, eikä yleisellä palstalla. Tiedä tässä nyt sitten minne tapaamiseen uskaltaa päänsä lykätä, ettei katsota pitkin nenän vartta:)

Ei ole mitään "valiojoukkoa", eli kaikki ovat tapaamiseen tervetulleita =)

Hauskaa porukkaa on aina mukana ollut, mielestäni ketään ei ole katsottu nenänvartta pitkin ja uusia äitejä ja lapsia tapaamisilla ollaan kaipailtu, joten mukaan vaan kaikki halukkaat :wave: :wave:

-peukku-
Voi jumankekka! Tapaan mielelläni henkilökohtaisesti jokaista yksitellen, mutta en jaksa lähteä mihinkään huutoäänestyskarjamarkkinoihin, jossa kaikki puhuu päällekkäin jonkun pitkän ppöydän ääressä ja illalla on kaikilla tykönään sellainen olo, että "kukahan se olikaan se punatukkainen tyttö... oli ihan kivan oloinen mutta en kyllä nyt nimeä muista jne..."

Mutta en menetä mitään jos jään tulematta. :kieh:

Eli jatkan Marupin, Sannannaan, NeitiNasun ja Pikkuväen tapaamisia ihan omaan tahtiini, enkä pyydä sitä anteeksi.

Pitäkää harmaat omat nipokekkerinne? Ok?

En ole koskaan väittänytkään olevani mikään seurapiirihai.
:D :wave:

NN harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 22:48 Pikkuväki harmaana kirjoitti:
\

pikkujoulut would be nice.. mut vkl-illat mulle huonoja kun oon 99% varmuudella töissä :/ mutta katsotaan.. ;)
Sama meininki, mutta katsotaan.. jos en töissä oon mukana. =)

Iitis
Olen harmaa koska en ole rekisteröitynyt. Tulin tänne vilkaisemaan löytyisikö Tampereella seuraa tätä kautta (pari kuukautta sitten muutettu tänne). Mutta jos ei uudet mahdu mukaan niin en käy rekisteröitymäänkään.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 14:29 -peukku- kirjoitti:
Voi jumankekka! Tapaan mielelläni henkilökohtaisesti jokaista yksitellen, mutta en jaksa lähteä mihinkään huutoäänestyskarjamarkkinoihin, jossa kaikki puhuu päällekkäin jonkun pitkän ppöydän ääressä ja illalla on kaikilla tykönään sellainen olo, että "kukahan se olikaan se punatukkainen tyttö... oli ihan kivan oloinen mutta en kyllä nyt nimeä muista jne..."

Eli jatkan Marupin, Sannannaan, NeitiNasun ja Pikkuväen tapaamisia ihan omaan tahtiini, enkä pyydä sitä anteeksi.

Etpä sä mikään tapaamisen arvonen tyyppi olekkaan.. :LOL:

Peikkis24
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 15:12 vieras kirjoitti:
\

Etpä sä mikään tapaamisen arvonen tyyppi olekkaan.. :LOL:
Toipa oli rumasti sanottu! Itse en isoihin tapaamisiin itsekään mene, ihan vain siitä syystä että en oikein osaa olla sellaisissa.. ehkä minäkään en sitten ole tapaamisen arvoinen. Nyt siis selvis miksi en uusia kavereita ole vielä saannu.. :headwall:

Tintti1010
\

hoh hoijaa \|O

Mä en nyt oikein ymmärräl peukku ainoastaan sanoi alkuperäisessä viestissään, että voi paikalle tulla jos väkimäärä ei hirmuiseksi kasva nimenomaan tarkoittaen ettei isolla porukalla viihdy. Ei kai missään vaiheessa sanonut, että "jättäkää nyt h******i muut tulematta, että minä peukku voin muksuineni liittyä tuttuvieni seuraan (joita siis voin koska tahansa tavata muutenkin, mutta ihan vain teitä kiusatakseni)" käsittääkseni, tai mulla on lukutaidossa jonkin sortin brobleema. Joten rakkaat ystävät, alkakaahan tekemään sinne allakkaanne merkintöjä tapaamisista, peukku tulee jos tilanteen miellyttävänä näkee, jos ei jättää tulematta (kuten myös minä, jos porukka alkaa olemaan viittäsataa koska en isoissa vieraissa kuvioissa viihdy). Ei kannata ottaa herneitä nenään turhanpäiväisistä. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.11.2005 klo 20:25 kinuskiunelma kirjoitti:
Huh, jopa olette ketjun saaneet aikaiseksi...
Mietin kans et kannattaako yrittää tulla mukaan ja miulla kun ei niitä lapsosia viel oo :ashamed:
Juu juu, mukaan vaan :D

Ikävä tästä ketjusta tuli, mutta eipä anneta sen häiritä vaan laajennetaan porukkaa- eli edelleen on kaikki tervetulleita, sen takia näitä tapaamisia täällä ilmoitellaan =)

ja turhaan siitä kukaan loukkaantuu jollei kaikki viihdy isossa porukassa!
Peukku :hug:

Yhteistyössä