TAMPERE!?

-Heidih-
täälä myös kaikki käy...mutta nyt kun kerrankin voisin päästä ilman lapsia niin se käy oikein hyvin. mutta ennen elokuuta. meillä alkaa uus vaihe elämässä sillo pojat menee hoitoo ja minä töihin...

:flower: =) :flower: =)

oisko sorsapuisto mitää? sinne olisi ainakin helppo tulla jos vaikka bussilla suhauttaa. tai keskustassa pikku 2n puisto?

menossa mukana mekin, mutta vasta kesäkuun puolella. millään ei tahdo tunnit vuorokaudessa eikä energia piisata näiden kaikkien projektien kanssa...
kauniilla kelillä olis ihan kiva olla lasten kans pihalla jossain kivassa paikassa. silloin aikasemminhan oli puhetta siitä piknikistä, vieläköhän se sais kannatusta? säävarauksella toki...
ilman lapsia toki olisi myös kiva lähteä pörisemään, syömään hyvää ruokaa ja ehkä jotain jälkiruokaakin ;)

tämäkin tahtoo tavata!!

ja mulla on paikkaankin ehdotus: napapiiri kaalamonaukiolla! siellä sais lapsoset temmeltää rauhassa, siel on jonkun verran lattiatilaa ja paljon leluja ja muuta. sit siellä on mikro, vedenkeitin sun muut =)

sen vuokraus kai maksaa jotain, mä voin kysellä saisko jotain mukavaa hintaa järkättyä.

toki voitais jossain ulkonakin nähdä!!!

mutta mä lähen kohta matkalle ja palaan vasta 8.6, ei saaaaa tavata sitä ennen ilman mua :eek: :( :D

Rhina
JOO!!!

Nyt kun alkaa nämä pahimmat tautiajat olemaan ohi, niin kellekään ei jää mitään ikävää kotiinviemistä.

Kunhan bussilla vaan pääsee kohtuullisen helposti, siis ilman monia vaihtoja tms, niin mukaan tullaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2005 klo 08:10 Marup kirjoitti:
Mitäs mieltä olisitte, jos järkättäis esim. Pikku kakkosen puistoon laspellinen tapaaminen, ja sit lisäksi halukkaille iltahäppeningi syömisten jms. merkeissä, ilman lapsia ???
hyvä idea :) tilataan aurinkoinen hyvä sää ja olisihan se päivämäärä sit tossa kesäkuun puolella??

-Tumpula-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2005 klo 15:42 MenoMamma kirjoitti:
minkäikäsiä lapsia teillä on??kun mulla on vasta 8kk. toi sopii pikkukakkosen leikkipuisto, ja syömisilta ;) B)
Mulla on tapaamisen aikoihin 11kk poika. Ja mukaan ollaan tulossa. :wave:

mitään ei oo vielä lukkoon lyöty, mut siis nyt taitaa olla kesäkuun alkua ehdotettu ja pikkukakkosen puistoa :) joten päivämääräehdotuksia kehiin ihmiset! :wave: ite en pääse kesäkuun ekana viikonloppuna, joten ei sillon, pliis ;) ja depechekin palaa matkalta vasta 8.6, joten jos sen jälkeen sopis ? :flower:

Me oltais tulossa kanssa! :) Viikolla tai viikonloppuna, mieluiten päiväsaikaan (siis lasten kanssa liikenteessä).
Iltameininkitkin kyllä sopii.. ;) Me ollaan reissussa 11.6->, mutta jos ei käy ennen tätä, niin hypätään sitten seuraavaan tapaamiseen messiin.

yrttitarhurikatti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2005 klo 15:42 MenoMamma kirjoitti:
minkäikäsiä lapsia teillä on??kun mulla on vasta 8kk. toi sopii pikkukakkosen leikkipuisto, ja syömisilta ;) B)
Mulla on viikkoo vaille vuos. Pikku2 puisto vois olla mukulalle ihan hyvää vaihtelua (äiteestä en oo varma :/ ) Syömingeille tuskin pääsen...

Yhteistyössä