Tampere,Messukylä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IidaMaaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IidaMaaria

Vieras
Missä Tampereen Messukylän äidit käy ulkoilemassa lastensa kanssa?! Käymmekö väärässä puistossa/väärään aikaan kun puistot ammottavat tyhjyyttään?

Hei!
Messukylän vieressä asustellaan ja puistoissa jonkin verran käyty, mutta joko ollut melkoisen hiljaista tai muuten ollut heikosti leikkikavereita pojalle. Tosin olen paljon myös kärryillyt, kun on tuo koirakin usein matkassa mukana. Mutta olisi kiva saada puistoseuraa / lenkkiseuraa täältä päin Tamperetta!!!
t, Hanna

Hei vielä!
Yritin eilen laittaa viestiä ja kuvittelin kirjautuneeni, mutten ollutkaan, joten sori yhteystiedot jäivät uupumaan, mutta edelleen seura kelpaa Janka - Messukylä- Järvensivu - Turtola ym. tienoilta!
t, Hanna

Huhuu...?

Me asumme täällä Annalassa,minä,mies ja kaksi poikaa 3v ja kohta 2v. Tosin käyn kolmivuorotöissä,mutta uudet tuttavuudet tervetulleita...joko tapailun tai meilailun merkeissä.Ikää mulla 29v.

Yytä saa laittaa jos innosti. :wave:

Nyt profiileista katsoen näyttää siltä että teillä perheissä koiria joten puistoseuraa paremmin emme voi tutustua,sillä minulla itsellä astma ja nyt vahvasti näyttää siltä että myös pojalla. Kävimme maanantaina tutkimuksissa ja tutkimukset jatkuu vielä... tästä syystä joudun poistumaan tästä ystävän hausta,koska nyt tutkimusten ajan muutenkin liikumme enimmäkseen omassa pihapiirissä.
:)

juhuu!!! :p
täällä etsitään mammakavereita äitille ja lapsille leikkikaveria
asumme turtolassa.
lapset tyttö 4v poika vähän yli 1v

profiilissa on sähköpostiosoite johon voi kirjoitella.

ja iida-maaria (jos muistin nimen oikein mutta viestinaloittajalle)
laitatko myös viestiä tänne päin jos kiinnostaa me nimittäin myös "astma perhe" mutta meitä ei haittaa jos koira tai muu karvainen otus kotona
meillä todettiin pojalla just astma joka on vasta tutkimus vaiheessa.

Me asutaan myös Messukylässä. Tyttö on vuoden ja vauvan laskettuaika on 26.10. Itse olen 26v. Mielelläni haluaisin seuraa lähialueelta. Meille voisi tulla vaikka poikkeen kahvilla ja puistoseura olisi kans tosi kiva juttu.

Tänäänkään ei mitään tekemistä, joten kiva ois nähdä muitakin äitejä ja lapsia.

tinttioksa@yahoo.com

Hei Messukylän äidit,oletteko käynyt seurakuntatalolla tiistaisin perhekerhossa.Siellä käy tämän seudun äitejä ja lapsia.On seuraa niin lapsille kuin äideillekin.

Yhteistyössä