Tampere ja hyvät vaatekaupat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Huomiseksi sain lastenvahdin ja pääsen vaate ostoksille :D
Häät on siis tulossa ja vaatetta pitäis löytää.
Haalari oli se toive, mutta tähän hätään koitan löytää jotain muuta mieleistä =)
Missäs kannattaisi käydä vaatteita katsomassa, kun tarkoituksena on löytää jotain juhlavaa, mutta ei liian hienoa?

Koskarissa on se yks liike, kolmannessa kerroksessa ja sieltä yhden nätin mekon jo löysinkin, mutta tulin siihen tulokseen, että se on liian juhlava, ettei sille olisi myöhempää käyttöä. Toisekseen siihenkin oli joutunut tekee korjauksia.
Toiveissa olisi löytää pieni kokoinen asu. S-koko yleensä ihan liian iso.
Missä vois olla pienille ihmisille juhlavaatetta? :wave:

tullintorilla on sellainen hääliike, jossa myydään pääasiassa haapukuja, mutta vähän muutakin juhlaasuja..kerran löysin sieltä ihanna xs kokoisen asun..silloin kun viellä olin niin pientä kokoa..
koskarin yläkerrassa on montakin hyvää kauppaa..kekäle.. halonen.. stokmann..kannattaa kiertää ja pyytää ammattitaitoista myyjää apuun =)

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
tullintorilla on sellainen hääliike, jossa myydään pääasiassa haapukuja, mutta vähän muutakin juhlaasuja..kerran löysin sieltä ihanna xs kokoisen asun..silloin kun viellä olin niin pientä kokoa..
koskarin yläkerrassa on montakin hyvää kauppaa..kekäle.. halonen.. stokmann..kannattaa kiertää ja pyytää ammattitaitoista myyjää apuun =)

Morsiusgalleria. :) ...on siis tuo liike.

Mutta onhan noita. Paljonko olet valmis maksamaan? Se rajoittaa varmaan eniten...

Ne koskarin liikkeet tosiaan kävin läpi jo kerran ja ainoistaa sieltä yhdestä liikkeestä löysin mieleisen (samaisesta liikkeestä olen ostanut monen vuoden ajan joka juhlaa asun, mutta nyt ei löytynyt kuin se "liian" hieno)
Yleensä sieltä löytyy pieniä kokoja, mutta oonkohan kuihtunu nyt vaan niin olemattomaks, että kaikki on jostain päin liian isoja :/

Juu, no köyhä, kun oon niin ei mitään kovin kallista ja sellainen asu pitää olla ,että sillä on jatkossakin käyttöä.
Jos se mieleinen kuitenkin löytyy niin kyllä niitä jonkin verran sitten kyllä maksankin, mutta silloin sen pitää olla istuva ja monikäyttöinen ;)

Itse olen valitettavasti ;) ihan vieraana häissä, en morsian, joten ihan tavallisesti vaatekaupat ois varmaan parempi vaihtoehto :/
Mitään liian juhlavaa en halua, kun jatkossa ei tuis sitten sitä asua käytettyä välttämättä =)

Käys kattoon Halosella.

Itse aikoinaan hääpukua itselleni (tarkoitus ei ollut hommata mitään kermakakku-unelmaa vaan jotain hieman hillitympää) katselemassa, niin sielä oli ainakin sillon hirveästi juhlapukuja (juhlavia ja vähemmän juhlavia) myynnissä alennuksella.
Toki kokoja ei sitten välttämättä ole, itsellä puvun ostaminen kariutui siihen kun mieleinen puku oli liian pieni.

Yhteistyössä